Kelab Pemilik Proton Prevé Putrajaya


Salam...

Kalau tak silap Abe, tak sampai lagi kot dua bulan Pelancaran Kereta Nasional Proton Prevé, dah ada rupanya pemilik Proton Preve yang dah tubuhkan Kelab... Tahniah Abe ucapkan.. Gambar ni Abe 'snap' depan Restoran Ali1Bistro Putrajaya... Sekali tengok bila Proton Preve ni dah tersusun sebaris, cantik jugak kan? Kan,kan,kan... Latarbelakangnya rumah Abe tuuuuuuu, hehehhehehehe...

Apa2pun, sekali lagi Abe ucapkan tahniah buat diorang... Abe nak join pun tak dapat sebab Abe tak duit lg setakat ni nak beli kereta baru... Hurmmmmm... Pakai kete buruk Abe ni je lah dulu...

Published with Blogger-droid v2.0.6

Artikel Menarik Lainnya



0 comments:

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts