Sahabat Que 'Silent Readers'

Murahnya Makanan Di Sini.. Restoran Nasi Ulam Kg Kraftangan - Cikgu Nasi Ulam, Kota Bharu

7/07/2012 01:54:00 pm


Salam...

Hari ni Abe adalah berkesempatan singgah makan di sini... Banyak pilihan Waaaa cakap luuuu... Sedap pun sedap... So, bila sampai je kat sini, Abe terus je amik lauk pauk yg Abe nak, banyak jugak la Abe rembat... Kalau nak diikutkan, mau semua jenis lauk pauk Abe nak cuba... Hasilnya, yang terpilih je Abe amik dulu, selenihnya lain kali ye....

Bermulalah episod makan2 sorang2..... Pastu datanglah sorang kakak ni, utk kiraaaaa harga... Tup2, dia bg kertas yg bertulis harga, MAK AI.... MURAHNYAAAAAAAA....... Sebegini banyak makan, sebegini banyak lauk pauk, HANYA RM9.00.... Murah rezeki pemilik kedai ni, patutla ramai semacam je orang datang...

*Agak2 koranglah, ada lagi tak Restoran2 kat negeri lain selain Kelantan yang murah segini? Hehhehehhe
Published with Blogger-droid v2.0.6

You Might Also Like

4 comments

  1. restoran die nampak bersih... nice ^_^

    ReplyDelete
  2. ada. kat KL.hahah
    nasi kukus
    kari ayam semangkuk
    keropok semangkuk
    sambal belacan
    Ayam KAmpung 1/4 ( masak rempah)
    sayur timun n kubis

    rm6.90.hahahah

    ReplyDelete
  3. Kat KL ayam seketul tu pun mungkin dah Rm9...

    ReplyDelete
  4. BUDAKBOY

    Restaurant Ukhwah, Jalan TAR, belakang Pejabat Pos Medah Tuanku, belakang Lotus Hotel.. Roti canai, 40 sen, teh tarik, 60 sen..

    tempat lain, mee kari RM4.50 tapi bawah pokok, tanpa dinding, atas..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad