Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: Lofa Tidak Lupa ~ Gambar Neelofa Umrah

7/17/2012 12:03:00 am

neelofa umrah
Alhamdulillah, Lofa Tidak Lupa... tanggungjawabnya sebagai seorang Hamba Allah... Dalam pada menjalani penggambaran di Mekah, Lofa telah mengambil peluang untuk mengerjakan Umrah. Gambar Neelofa mengerjakan Umrah Di Mekah ni telah diberikan oleh Sahabat Abe tadi. Ni Abe kongsikan dengan korang semua beberapa keping gambar peribadi Neelofa ketika mengerjakan umrah yang mana Lofa sendiri telah kirimkan kepada peminat melalui akaun Twitter. Kata Sahabat Abe, pelakon dan pengacara terkenal, Neelofa yang sedang dalam penggambaran drama bertajuk Kau Yang Terindah arahan Erma Fatima mengambil peluang menunaikan umrah kerana penggambarannya diadakan di Mekah.
Ulas Neelofa :
“Walaupun agak gementar untuk ke sana, sampai tak tahu apa yang harus dibawa nasib baik ibunya banyak tolong buat persediaan. Ini kali pertama saya akan ke sana, selain penggambaran kami juga akan mengerjakan umrah. Syukur sebab saya dibuka peluang untuk bertamu ke rumah Allah. Doa saya semoga akan beroleh kehidupan yang lebih baik selepas ini, ketenangan serta fasa baru yang membahagiakan.”
* Hakikatnya pada pandangan peribadi Abe, Neelofa lebih manis bertudung dan menutup aurat. Okeylah, untuk korang komen Blog Abe ni, caranya, korang kena kena KLIK tajuk entri ni, barulah akan muncul Slot Komen... Pastu korang tinggalkan Komen ye... Tq
*Pada yang masih belum lagi jadi Sahabat Abe, silalah jadi Sahabat Abe di www.queachmad.com....

You Might Also Like

10 comments

  1. insyaallah ..pergi dan balik dgn keadaan begitu..

    ReplyDelete
  2. a'a...betul2...cik siti sokong....neelofa lebih manis bila betudung dan menutup aurat...=)...http://eimah2328.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. a'ah la abe..Lofa lebeh cantik bila bertudung..comel jer.. salam kenal dr kak su

    ReplyDelete
  4. bukan Lofa je, ramai yg lebih cantik dn manis bila bertudung kan!.. tg singgah n follow KA, dah follow balik yek 271

    ReplyDelete
  5. dgn nazim?ok lah..haha...xbp minat ngn dia..alhmdulillah dia dh p..teirngin nk p..smpn2 duit ..ehhe

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah akan dapat pegi... Niat nak pegi tu yg paling penting, insyaAllah ALLAH makbulkan

    ReplyDelete
  7. Tahuuuu , Q minat Lopakk :) nwayy , dia mmg cantik .

    ReplyDelete
  8. Very nice рost. I just ѕtumbled
    uρon уour weblog and wanted to say thаt I've truly enjoyed browsing your blog posts. In any case I'll bе subscribing to youг fеed and I hopе you write again very soon!
    Here is my blog post online loans

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad