EKSKLUSIF: Neelofa Tanpa Mekup

Salam...

Neelofa Oh Neelofa.... Abe ni kalu sebut pasal Neelofa ni, suka ngat... hehehheheh... Pada Abe 'schumel' sungguh dia... Orang Pasir Mas pulak tu.. Kata orang, orang Pasir Mas, Kelate ni comey2 belaka... Abe sangat setuju tu... Orang Kelate memang comey2... TAPI kalu korang nak tahu, NurAsmawani lagi 'schumel' daripada Neelofa.... Sungguh, Abe tak tipu... Neelofa kalah tau...

Terbelek2 picca, Abe terjumpa la pulak gambar Neelofa ni... Nor Neelofa Mohd Noor yang tanpa mekap... 'Natural Beauty' waa ckap luuuuuuuuuu.... Nah, Abe kongsi ngnn korang jugak... Apa komen korang?

4 comments:

Anonymous at: 7/01/2012 8:38 pm said...

Oreng mmg chomel doh...tak mekkup pun lawa...mak dia pun lawa...:-):..ank lg cntek..

{ Que Achmad } at: 7/01/2012 10:35 pm said...

Hehehehe, memey schumel

{ keli menari } at: 7/03/2012 12:28 am said...

Memang comel..Huh..Indah ciptaan Allah

{ Sya } at: 7/18/2012 11:56 pm said...

hehe...mesti lah tunang sendiri lagi chumell pada neelofa abe dok??? ke guane?

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine