Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: Neelofa Tanpa Mekup

7/02/2012 08:00:00 am

Salam...

Neelofa Oh Neelofa.... Abe ni kalu sebut pasal Neelofa ni, suka ngat... hehehheheh... Pada Abe 'schumel' sungguh dia... Orang Pasir Mas pulak tu.. Kata orang, orang Pasir Mas, Kelate ni comey2 belaka... Abe sangat setuju tu... Orang Kelate memang comey2... TAPI kalu korang nak tahu, NurAsmawani lagi 'schumel' daripada Neelofa.... Sungguh, Abe tak tipu... Neelofa kalah tau...

Terbelek2 picca, Abe terjumpa la pulak gambar Neelofa ni... Nor Neelofa Mohd Noor yang tanpa mekap... 'Natural Beauty' waa ckap luuuuuuuuuu.... Nah, Abe kongsi ngnn korang jugak... Apa komen korang?

You Might Also Like

4 comments

  1. Oreng mmg chomel doh...tak mekkup pun lawa...mak dia pun lawa...:-):..ank lg cntek..

    ReplyDelete
  2. Memang comel..Huh..Indah ciptaan Allah

    ReplyDelete
  3. hehe...mesti lah tunang sendiri lagi chumell pada neelofa abe dok??? ke guane?

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad