MISTERI: Hantu Pontianak Mata Merah Di Putrajaya?

gambar hiasan, Cik Ponti (bukan gambar sebenar kejadian)
Salam...

Betul ke ada Pontianak di Putrajaya? Ni soalan yang pertama yang Abe tanya selepas 'opismate' Abe bukak cerita pasal kawannya yang bertugas meronda di sekitar Putrajaya terNampak gelibat Cik Ponti daripada celah pokok pastu merenung tajam Mata Merahnya ke arah dia... Kata 'opismate' Abe tu lagi, kawannya tu siap dapat tangkap gambar Si Ponti tu... Cuma dia je tak sempat nak 'bluetooth' amik gambar tu daripada kawannya sebab HP dia terlalu canggih, takde 'bluetooth' hehehehhe...

Lokasi penampakan Si Ponti tu adalah sekitar Pejabat Ex-PM kita... area Putrajaya... nanti kalau dapat gambar tu, Abe akan tunjuk kat korang.... kalau dapat la, Abe tak janji. pe2pun, Abe akan siasat hal ni... manalah tahu, kot-kot memang ada sungguh ke, gimik ke, apa ke? Wallahualam...

13 comments:

{ fizafantagirO } at: 7/12/2012 1:31 pm said...

huwarghhh , terkejut tgk pontianak tu Q ..

{ ~::Chenta::~ } at: 7/12/2012 1:34 pm said...

kalu kelibat je .. mcmn leh tau dia merenung ?

{ Herma Julianny } at: 7/12/2012 1:57 pm said...

Huhuhu...
menakutkan....

{ Rosniena } at: 7/12/2012 3:34 pm said...

putrajaya memang 'KERAS'

{ Iam Yanty } at: 7/12/2012 3:52 pm said...

Tu dia sempat lagi snap gambar Cik Ponti

{ www.QueAchmad.com } at: 7/12/2012 4:20 pm said...

Katanya sempat sebab Mende tu duk mundar mandir. lps snap, hilang terus

{ blog-tips-kurus } at: 7/14/2012 4:36 pm said...

mesti dia malu org amik gmbr dia.... (",)

{ nasir hamzah } at: 7/16/2012 12:09 am said...

Peh.. tabah gak dia sebab dapat ambil gambar kak ponti tu.. kalau Nh dah cabut dahhh.. huhuuu

{ www.QueAchmad.com } at: 7/16/2012 12:16 am said...

tu la pasal, polis la ktakan

{ The Red Rambutan } at: 7/16/2012 10:00 am said...

Fis, ada gambar nanti jangan lupa cepat cepat buat paparan. Aku tak sabor ni, nak tengok. Lepas tu takut sorang sorang he he he

{ www.QueAchmad.com } at: 7/16/2012 10:05 am said...

InsyaAllah Abg Alid

{ Bila Hati Azwani Berbicara } at: 7/16/2012 10:21 am said...

saya ada terbangun pagi-pagi dalam area jam 3 pagi ke atas ada dengar bunyi suara yang 'pelik' yang seram area 18R12..

{ www.QueAchmad.com } at: 7/16/2012 12:29 pm said...

Xpenah pulak abe dgr pasal P18R12... Dgr bunyi mengilai jugak ke kat sana?

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine