Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: Gambar Anak Zed Zaidi

7/28/2012 09:12:00 am

Comel gambar anak Zed Zaidi baru sahaja di lahirkan kira kira jam 9.30 pagi semalam. Zed Zaidi menerima anak lelaki dan sekali pandang iras seperti wajah isterinya. Zed Zaidi adalah lelaki yang paling gembira hari ini dengan kehadiran anak sulungnya dan pengalaman berada di dalam bilik pembedahan bersama isteri sukar digambarkan dengan kata-kata.

Sementara itu, Zed menganggap kelahiran Ryan Ziqry pada bulan Ramadan adalah satu keberkatan buat dirinya serta keluarga dan berharap bayi berkenaan akan menjadi anak yang soleh dan berbakti kepada kedua ibu dan bapanya. Alhamdulillah, Ryan dilahirkan dalam bulan Ramadan yang mulia dan pada hari Jumaat yang penuh keberkatan dan tarikh dia dilahirkan iaitu 27 Julai sama dengan tarikh lahir saya, cuma saya 27 Jun.

* Untuk korang komen Blog Abe ni, caranya, korang kena kena KLIK tajuk entri ni, barulah akan muncul Slot Komen... Pastu korang tinggalkan Komen ye... Tq. Pada yang masih belum lagi jadi Sahabat Abe, silalah jadi Sahabat Abe di www.queachmad.com....

You Might Also Like

7 comments

  1. semoga anak ini menjadi anak yg soleh dan boleh berbakti kepada agama, bangsa dan negara... amin...

    ReplyDelete
  2. comelnye anak zed zaidi ^^
    cute sangat :))

    ReplyDelete
  3. hai, BW here, http://sencilloamor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. oo..kuar dh :) best name ye Ryan..tahniah Zed zaidi

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad