Sahabat Que 'Silent Readers'

DASYAT: Petua Yang Dasyat.... hurmmm

7/14/2012 03:09:00 am

Petua Anak Kecil Untuk Pandai Belajar 

(Ini khusus untuk orang lelaki sahaja. Orang perempuan DILARANG sama sekali untuk membaca petua ini. Terima Kasih.) 

Di sebuah sekolah rendah Kg Gajah, seorang guru wanita sedang mengajar mata pelajaran matematik. Tiap kali dia mengajar, dia tengok salah seorang anak murid dia asyik meludah dekat tapak tangan kemudian gosok dekat kepala. Hari-hari guru ni perhatikan tabiat anak muridnya itu, satu hari dia tanya.

Cikgu Anisah: Atan! Datang depan sini!

Atan: Saya datang cikgu.

Cikgu Anisah: Setiap kali saya mengajar, saya lihat awak ludah tapak tangan kemudian sapu dekat kepala awak. Mengapa awak buat macam tu?

Atan: Saya tak faham matematik cikgu! Saya buat macam tu supaya apa yang cikgu ajar senang masuk dalam otak saya.

Cikgu Anisah: Siapa yang ajar Atan macam tu?

Atan: Emak saya, cikgu.

Cikgu Anisah: Apa yang emak awak cakap? 

AMARAN: Perempuan jangan baca abis ye.... Untuk lelaki je tau (KLIK SINI)
Atan: Cikgu, bila malam saya tidur dengan ayah dan emak saya. Lampu semua tutup dan gelap gulita. Saya dengar emak saya berpetua pada ayah saya begini:... ... "Kalau susah-susah sangat nak masuk, sapu aje air ludah pada kepala tu ... Barulah senang masuk. !"

*mintak tolong sat, tekan SINI pastu LIKE gambar Header Abe ye... Tq, Jasamu Dikenang

You Might Also Like

4 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. mcm ni pun boleh dijadikan citer... aiyaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad