Sahabat Que 'Silent Readers'

RIUH: Bila Orang Bujang Memasak...

7/31/2012 12:22:00 pm

Salam.

Bulan Puasa ni Abe sebenarnya kurang rajin sikit kalu nak memasak ni.... Kalu bulan2 lain, ok la sikit... TAPI, Ahad lepas taktau la kenapa, Abe tetibe je rajin nak masak, hehehehehe.. Special lak tu... Siap sempat 'posing' lagi... Kalah PCM bila Abe masak... Sis Lin pun kalau jugak.. Hehehe... Sup Ikan Bilis berlauk Ayam + Isi Kerang... Pergh, MELETUP!!! Menu Special yang memang xdak jual d mana2 kedai tu... Hehhehhee

Pastu, menu lain lak ada Ikan Keli BlackPepper Goreng, Brokoli+Bunga Kubis Fresh... & menu utama 'Budu Cincang Bawang berLada' Air pulak, Fresh Pineapple Juice Blended... Lepas makan, terus kenyang memBuntal...
lagi gambar menarik, KLIK SINI
Published with Blogger-droid v2.0.6

You Might Also Like

20 comments

  1. fuyoo.. terer masak upenye abe ni.. terbaekk!!

    ReplyDelete
  2. terbaikk ! nanti wak open house eh :p

    ReplyDelete
  3. perghhhh... pandai rupenye masak ye... untung la sape dapat ye dak... hehehee

    ReplyDelete
  4. brokoli ! sedap tuu. hahha

    ReplyDelete
  5. Abe takla pandai sgt masak... Cikit2 tu boleh la, hehehehe... Brokoli, fevret Ben Ashaari :)

    ReplyDelete
  6. abe buatla mjlis berbuka utk kiterorg..hihi

    ReplyDelete
  7. pergghhh, masak macam sedap je...
    siap berlilin....wahaaaaa

    ReplyDelete
  8. Masakan orang bujang je, hehehehe

    ReplyDelete
  9. wah nmpk sedap tu abe..meh2 masak tuk gua plizz..haha

    ReplyDelete
  10. Fresh pineapple juice itu menggugat keimanan....juling mata kejap @_____@

    ReplyDelete
  11. Mohd Syarifuddin Erikson7/31/2012 5:11 pm

    Terbaik demo Fiz dr dulu lg pandai msk. He3x....

    ReplyDelete
  12. ni baru org bujang masak. belom lagi dh kawen nanti lagi la marbelesss~ hahaha:p

    ReplyDelete
  13. wahhh rjinnya msak...haha...invite la kami2 semua..hakha

    ReplyDelete
  14. Pandai memasak, pandai kemas dan pandai menulis blog. Layak untuk dijadikan suami. :-)

    ReplyDelete
  15. Jom reramai mai sini, tapi kena masak sdri ye :)
    Abe masak rerembat sembrono buley la... Kena berguru ngn Che Mat Gebu - Dapur Tanpa Sempadan dulu....

    ReplyDelete
  16. hebatnya masak...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/visit-to-taiping-zoo-taiping-night.html

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad