RIUH: Bila Orang Bujang Memasak...

Salam.

Bulan Puasa ni Abe sebenarnya kurang rajin sikit kalu nak memasak ni.... Kalu bulan2 lain, ok la sikit... TAPI, Ahad lepas taktau la kenapa, Abe tetibe je rajin nak masak, hehehehehe.. Special lak tu... Siap sempat 'posing' lagi... Kalah PCM bila Abe masak... Sis Lin pun kalau jugak.. Hehehe... Sup Ikan Bilis berlauk Ayam + Isi Kerang... Pergh, MELETUP!!! Menu Special yang memang xdak jual d mana2 kedai tu... Hehhehhee

Pastu, menu lain lak ada Ikan Keli BlackPepper Goreng, Brokoli+Bunga Kubis Fresh... & menu utama 'Budu Cincang Bawang berLada' Air pulak, Fresh Pineapple Juice Blended... Lepas makan, terus kenyang memBuntal...
lagi gambar menarik, KLIK SINI
Published with Blogger-droid v2.0.6

20 comments:

{ Syakir Rahman } at: 7/31/2012 12:30 pm said...

fuyoo.. terer masak upenye abe ni.. terbaekk!!

{ Sya Kiffli } at: 7/31/2012 12:40 pm said...

kemas jer umah abe...:)

{ fizafantagirO } at: 7/31/2012 12:42 pm said...

terbaikk ! nanti wak open house eh :p

{ amengs88 } at: 7/31/2012 12:43 pm said...

perghhhh... pandai rupenye masak ye... untung la sape dapat ye dak... hehehee

{ Cik Rongoks } at: 7/31/2012 1:14 pm said...

brokoli ! sedap tuu. hahha

{ www.QueAchmad.com } at: 7/31/2012 1:16 pm said...

Abe takla pandai sgt masak... Cikit2 tu boleh la, hehehehe... Brokoli, fevret Ben Ashaari :)

{ Herma Julianny } at: 7/31/2012 1:37 pm said...

wah ~ ~
nyum nyum nyum....

{ Iam Yanty } at: 7/31/2012 1:45 pm said...

abe buatla mjlis berbuka utk kiterorg..hihi

{ Leeza dayasari [santai leeza] } at: 7/31/2012 1:51 pm said...

romantiknya. siap ada lilin.

{ Silent Note } at: 7/31/2012 2:14 pm said...

pergghhh, masak macam sedap je...
siap berlilin....wahaaaaa

{ www.QueAchmad.com } at: 7/31/2012 2:48 pm said...

Masakan orang bujang je, hehehehe

{ Zul De Alexis } at: 7/31/2012 4:59 pm said...

wah nmpk sedap tu abe..meh2 masak tuk gua plizz..haha

{ Mat Gebu } at: 7/31/2012 5:02 pm said...

Fresh pineapple juice itu menggugat keimanan....juling mata kejap @_____@

Mohd Syarifuddin Erikson at: 7/31/2012 5:11 pm said...

Terbaik demo Fiz dr dulu lg pandai msk. He3x....

{ bai baizura } at: 7/31/2012 5:18 pm said...

ni baru org bujang masak. belom lagi dh kawen nanti lagi la marbelesss~ hahaha:p

{ hazwan hairy } at: 7/31/2012 5:30 pm said...

wahhh rjinnya msak...haha...invite la kami2 semua..hakha

{ akubiomed } at: 7/31/2012 5:45 pm said...

Pandai memasak, pandai kemas dan pandai menulis blog. Layak untuk dijadikan suami. :-)

{ www.QueAchmad.com } at: 7/31/2012 6:00 pm said...

Jom reramai mai sini, tapi kena masak sdri ye :)
Abe masak rerembat sembrono buley la... Kena berguru ngn Che Mat Gebu - Dapur Tanpa Sempadan dulu....

{ qasehraihan } at: 7/31/2012 6:19 pm said...

terliurrr..hehe

{ Faizul Osman } at: 7/31/2012 6:43 pm said...

hebatnya masak...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/visit-to-taiping-zoo-taiping-night.html

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine