'Unik'nya Sarapan Pagiku



Salam...

Selamat pagiiiii..... Pagi ni Abe 'stop' kejap wat entri Kisah Benar... Petang karang Abe akan 'publish' satu lagi entri Kisah Benar semula.. Kisah Benar yang menyentuh hati.... Kali ni juga mengenai seorang Blogger...
Ok, tu nanti petang ye.... Sekarang ni, Abe amik kesempatan kejap nak cerita ttg mende pelik la jugak...

Hehehhee... Pada Abe la, pelik la jugak telur rebus yg Abe dapat ni... Cuba korang tengok, UNIK kan? Kan, kan, kan.... Kembar Siam... Jenjarang jumpaaaaaa tuuuu..... Kawan Abe ada cakap kat Abe, "jangan makan..... Nanti dapat anak Kembaq Melekat...Kembaq Siam... SUSAH...."... Pada Abe, Abe redah je, makan je la... Mintak jauhlah mende2 segitu, redha je lah jika Allah Taala dah memang aturkan... Apa2pun, sume makanan kat atas tu dah SELAMAT masuk ke dalam perut Abe... Alhamdulillah, Kenyang....

*korang jangan tak percaya, makanan kat atas tu LICIN Abe habiskan :) Sapu Bersih...

Published with Blogger-droid v2.0.6

Artikel Menarik Lainnya



6 comments:

amengs88 said...

termasuk yang ade sosej tu ke??? hehehe

www.QueAchmad.com said...

Benar, pakej... Hehhehheheh sb tu perot ni dah memBOLAT seksi :-)

onlajer said...

semua hidangan ke yang telur kuning dia ada 2

www.QueAchmad.com said...

Tak... Cuma telur yg Abe amik tu je yg Kembar Siam

Herma Julianny said...

wow...
comel...ambik gmbr telur tu bnyk2!
kwn2 sy slalu kata,
jgn mkn pisang kembar siam, nt dpt anak kembar siam.
tp sy redah jugak!=D

DekNie said...

insan terpilih.....
dapat something yg special...

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts