Sahabat Que 'Silent Readers'

SESUNGGUHNYA: Abe bicara tentang TENANG...

7/23/2012 11:58:00 pm

"Orang zaman dulu sampai nak beli selimut pun tak ada duit. Ada suami isteri yg tidur berlaga belakang sebab nak tumpang panas tapi alhamdulillah sampai ke tua mereka tak pernah berbalah sampai cerai berai.

Orang hari ini gaji besar, dua tiga bulan dah bercerai. Ini menunjukkan bahagia tu bukan pada harta yg banyak, tetapi pada jiwa yang tenang. Tenang ni bukan boleh beli di market, tapi ia datang dari Allah s.w.t"

*Okeylah, untuk korang komen Blog Abe ni, caranya, korang kena kena KLIK tajuk entri ni, barulah akan muncul Slot Komen... Pastu korang tinggalkan Komen ye... Tq. Pada yang masih belum lagi jadi Sahabat Abe, silalah jadi Sahabat Abe di www.queachmad.com....

You Might Also Like

4 comments

  1. btl tu... kagum jugak sebenarnya dgn jodoh org dulu... kekal sehingga akhir hayat...

    sy??? blm tentu lg...

    ReplyDelete
  2. setuju pada kenyataan Abe......
    tenang itu lbh mahal dr sebuah rumah bangalow 4 tingkat.
    (tetiba jer bangalow)

    ReplyDelete
  3. thats rite!!

    tenang ... bkn semua orang boleh dapat

    ReplyDelete
  4. jiwa akan tenang dengan mengingati Allah, Rasulullah dan ibubapa...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad