Afysa Oh Afysa..


Salam...

Minat sungguh la kat Afysa... Suka tengok body dia, cantik... Patern latest punya... Tapi mahal lagi la, bila la tak tahu buley pakai dia..... Afysa oh Afysa........ Tunggu la kau, nanti la kau, naik kau... Hehhehehe

*hahaaha, korang jangan pk lain ye. Kalu pk lain, mesti korang otak kuninnnnn jugak..... Mcm Abe :)

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

{ Iam Yanty } at: 7/11/2012 2:40 pm said...

cis... kereta rupanya..

{ DekNie } at: 7/11/2012 2:56 pm said...

amboi... abe... double meaning nmpk...

{ www.QueAchmad.com } at: 7/11/2012 3:02 pm said...

Hehehehe, sekali sekala menakal :)

{ babycomel } at: 7/11/2012 8:03 pm said...

afysa tu ape?? or siapa eh?? nk tau ni abe ;)

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine