Sahabat Que 'Silent Readers'

LAWAK: Teka Teki Paling Susah TAPI Untung, hehehe

7/19/2012 10:48:00 am

Salam...

Pepagi ni, Abe 'share' lagi somethin' dgn korang... Teka Teki yang paling SUSAH tapi menguntungkan.....Sungguh, Abe tak tipu.... Untung Beb... hehehhehe

Korang tgk sendiri lah KLIP kat bawah ni kalu korang tak caye.... Abe gerenti punya korang akan TerGolek2 TerGelak2 sama macam Abe jugak.... Soalannya: Benda apa yang bila kat atas pokok 4 kaki, bila turun pokok 3 kaki? hehehhehe

* Okeylah, untuk korang komen Blog Abe ni, caranya, korang kena kena KLIK tajuk entri ni, barulah akan muncul Slot Komen... Pastu korang tinggalkan Komen ye... Tq. Pada yang masih belum lagi jadi Sahabat Abe, silalah jadi Sahabat Abe di www.queachmad.com....

You Might Also Like

11 comments

  1. hahaha .. cerdikk mamat tido tu , dia pun tak tahu rupanya . tp untung la dapat 50 . hahaha

    ReplyDelete
  2. tu la pasal, mmg cerdik mamat tu :)

    ReplyDelete
  3. senarai peserta bertuah RANDOM REVIEW VERSI GILA-GILA dah keluar =)

    http://mksyahir.blogspot.com/2012/07/senarai-peserta-bertuah-random-review.html

    ReplyDelete
  4. haaaaaaaaaaaa... ada2 jer kan.
    hmmm.....
    abe... seharian UNIK abe berapa?

    ReplyDelete
  5. hahaha.. semart2 kawan dia tu ;)
    lawak sungguh sungguh.. tak tahan nk gelak.. memang semart

    ReplyDelete
  6. Hahahaha apedah... Untung 48rm...

    ReplyDelete
  7. hehe diorang ni lghehehe

    jemput join n promote my first give away
    http://edyfee.blogspot.com/2012/07/my-first-give-away.html

    ReplyDelete
  8. hehehe.... kelaka dorang ni

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad