TERKINI: Al-Fatihah Kepada Blogger JAYA NEGARA - Amukan Pedang Samurai di Perkarangan JPM, PUTRAJAYA

Al- Fatihah kepada Arwah Jaya Negara
Salam...

Terlebih dahulu kita sama2 sedekahkan Al Fatihah kepada Arwah... Langsung Abe tidak mengenali Arwah, malahan mungkin kita semua TIDAK pun PERNAH mendengar apa-apa pasal Blog Jaya Negara ni... Tetiba je semalam, kita telah dikejutkan dengan Insiden yang tak perlu Abe cerita kat sini pasal apa, 'sure' korang dah tahu kan...

Abe bukan siapa2 pada Arwah. Korang jugak pun MUNGKIN bukan siapa2 pada Arwah. TAPI yang pastinya, kita semua Saudara SeAgama dengan Arwah... Kita tidak tahu apa yang terjadi pada Arwah, kita tidak tahu apa yang sebenarnya berlaku, kita tidak tahu mengapa ianya berlaku, CUMA yang PASTI ianya dah berlaku... yang membawa kepada kehilangan nyawa. JADI, janganlah kita membuat andaian kita sendiri... Biarlah pihak sewajibnya mencari jawapan kepada persoalan yang bermain di fikiran kita semua... Abe tak pandai nak hurai lebih sebab Abe tak ada jawapan...

Sedikit Info pasal Blog Jaya Negara yang Abe tahu... Sumber bahawa Arwah juga adalah seorang blogger ni Abe dapat melalui Blog KakiSembang.. Terima Kasih KakiSembang.com untuk Info yang TERKINI... Blog Jaya Negara masih baru lagi, 'entri' pertamanya pun ialah pada 4 June 2012.. Abe adalah sekali imbas BW kat Blog Arwah dan Abe dapati, isi kandungan Blog tersebut memang terlalu PERIBADI pada Arwah... Tapi yang pasti pada hemat Abe melalui BW, Arwah menulis tentang apa yang beliau rasa saja jika berdasarkan tulisan2nya... bukan sebab beliau pro pada mana2 pihak...

*apa2pun, jangan buat andaian lain yang boleh menambahkan dosa kering... Al Fatihah buat Arwah Jaya Negara

Artikel Menarik Lainnya



10 comments:

Siti Nadira said...

Salam...setuju dengan Abe...sama2 sedekahkan Al-Fatihah buat Arwah...

www.QueAchmad.com said...

Al fatihah, ni cuma pendapat Abe je. Mugkin pendapat orang lain berbeza dengan pendapat abe

Ummi Anie said...

saya dah masuk blog arwah.ya!...blog itu curahan dari hati dan jiwanya.pendapat saya arwah ada kekeliruan dan kecelaruan dalam jiwanya.wallahua'lam.....

Mat Gebu said...

Al-fatihah....

maszull said...

assalamualaiku ...al-fatihah...;(

Ayu Iman said...

al fatihah..

Ummi Iman said...

Al-fatihah untuk arwah.

Cik Rongoks said...

al fatihah.

Masz Sidek said...

al-fatihah...

Anonymous said...

Allah yang maha mengetahui akan hal yang tersembunyi dan nyata'setiap perbuatan pasti akan dihitung olehnya dan akan mendapat balasan yang setimpal denagn apa yang di usahakan.

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts