CINTA: Ku Tetapkan Menunggumu

Kerja2 jugak... Sesekali perlu jugak untuk keluar makan2... Biasalah, jengjarang sesekali jumpe... Hehehe Ku Tetapkan Menunggumu, NurAsmawani...

Ku tetapkan menunggumu
Walau apa pun berlaku
Ku tetap kan bersamamu
Biar waktu yang berlalu

Ku impikan dikau selalu
Hanya itu yang ku mampu
Masih terbayang senyummu
Bila lagi kan bertemu

Ku berjanjikan selalu
Di sampingmu walau jauh
Jauh ke hujung dunia ini
Ku tetap kan menunggu mu

Jangan bimbang jangan ragu
Kau tetap bintang hatiku
Kekal sehingga akhir hayatku
Ku tetapkan menunggu
Ku tetapkan menunggumu


* Okeylah, untuk korang komen Blog Abe ni, caranya, korang kena kena KLIK tajuk entri ni, barulah akan muncul Slot Komen... Pastu korang tinggalkan Komen ye... Tq. Pada yang masih belum lagi jadi Sahabat Abe, silalah jadi Sahabat Abe di www.queachmad.com....
Published with Blogger-droid v2.0.6

12 comments:

{ babycomel } at: 7/20/2012 12:35 am said...

huhu.. suka!suka!suka tengok.. ;)

{ Kaki Sembang } at: 7/20/2012 1:22 am said...

Kemah

{ paula paulina } at: 7/20/2012 7:49 am said...

abe,nape senyum gitu?hehehe...

{ www.QueAchmad.com } at: 7/20/2012 7:54 am said...

Tu namanya senyum gatai kot, hehheheeh

{ fizafantagirO } at: 7/20/2012 8:28 am said...

sweet nye abe Q :)

{ Siti Rohaida } at: 7/20/2012 9:39 am said...

gataiii no...haha..

{ www.QueAchmad.com } at: 7/20/2012 1:41 pm said...

:)

Anonymous at: 7/20/2012 3:34 pm said...

jgn terlalu lama menunggu...

{ Nurul Ain } at: 7/20/2012 4:27 pm said...

bagus la jadi lelaki setia.susah spesis lelaki mcm ni zaman sekarang

{ Fara Ahin Alias Ali } at: 7/20/2012 11:32 pm said...

Amboiiiii

{ www.QueAchmad.com } at: 7/21/2012 8:35 am said...

:)

raden at: 7/25/2012 10:05 pm said...

Kena setia n sabar menunggu.. Bila lah nak rasa nasi minyak abe.. kawan2 semua dah dukung anak dah ni :0

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine