Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: Gambar Honeymoon Irma Hasmie-Reza Syah di Gold Coast, Australia tajaan D' Haja Boutique & Myzarra Travel

7/15/2012 12:47:00 am

Salam

Wah, seronoknya mereka berHoneymoon.... Nak gi jugak.... Bilalah agaknya D' Haja Boutique nak taja Abe gi Honeymoon pulak, hehhehehe... Angan2 Mat jenin jelah... hehhehehe. Jangan Harap.. Ok lah, ni Abe share la pulak dengan korang semua sorg Selebriti yang kiyut macam DingDang ni, Puan Irma Hasmie... Ore Kelate wooooo, patutla 'schumel' semacam je macam NurAsmawani... Khabarnya. pasangan ini telah pergi berbulan madu di Gold Coast, Australia tajaan D' Haja... Sebelum ini majlis pernikahan Redza Syah Azmeer dan Irma Hasmie telah diadakan pada 29 Jun 2012 di Dewan Persidangan Putrajaya dan pada 1 Julai Ahad, pula telah berlangsungnya majlis resepsi di MAEPS, Serdang.
Untuk pengetahuan semua pasangan Irma Hasmie dan Reza Syah Azmeer telah selamat sampai ke tanah air semalam. D'Haja jenama tudung terkenal dan Myzarra Travel telah menaja pakej bulan madu Irma dan Reza.
lagi gambar KLIK SINI...

You Might Also Like

8 comments

  1. sama cantik sama padan kan Abe...:)

    ReplyDelete
  2. sapelah nk taja bulan madu sy nnti.kui3:p

    ReplyDelete
  3. alahai...sweetnye diorang ! ^^

    ReplyDelete
  4. wahhh...
    bestnya!!!>__<
    kawen! kawen! kawen!=D

    ReplyDelete
  5. Ahаa, its fаstidious discussion about this
    articlе here at thіs weblog, I have read all that, so аt this
    timе me alѕo commеntіng heгe.
    Here is my web blog :: Payday Loans

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad