Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: Kris Dayanti dah malas nak berhias...

7/01/2012 07:45:00 pm

BARU melahirkan seorang anak perempuan bersama suaminya, Raul Lemos, penyanyi Krisdayanti teruja apabila diberitahu mengandung lagi.
BARU melahirkan seorang anak perempuan bersama suaminya, Raul Lemos, penyanyi Krisdayanti teruja apabila diberitahu mengandung lagi. Krisdayanti memberitahu kandungan yang baru mencecah usia dua bulan itu langsung tidak dirancang namun mereka menerima ia sebagai rezeki. "Saya dan suami tidak merancang untuk menambah bilangan anak tetapi kehadiran orang baru ini nanti cukup menggembirakan kami," ujarnya. Bagaimanapun kata Krisdayanti, kehamilan kali ini agak pelik kerana dia lebih selesa tidak mengenakan sebarang solek dan berpakaian santai. "Saya lebih selesa jika keluar ke rumah tanpa mengenakan sebarang solekan yang mana jarang-jarang saya lakukan sebelum ini," ujarnya.
Krisdayanti memberitahu kandungan yang baru mencecah usia dua bulan itu langsung tidak dirancang namun mereka menerima ia sebagai rezeki.

“Saya dan suami tidak merancang untuk menambah bilangan anak tetapi kehadiran orang baru ini nanti cukup menggembirakan kami,” ujarnya.
Bagaimanapun kata Krisdayanti, kehamilan kali ini agak pelik kerana dia lebih selesa tidak mengenakan sebarang solek dan berpakaian santai.

“Saya lebih selesa jika keluar ke rumah tanpa mengenakan sebarang solekan yang mana jarang-jarang saya lakukan sebelum ini,” ujarnya.

You Might Also Like

8 comments

  1. biasalah tu pembawakan budak.. but Krisdayanti still look nice even without make up ok la.. better dia mcm ni je haha.. sebab cantik :)

    ReplyDelete
  2. Dia tetap schumel mcm mieraMaira jgak :-)

    ReplyDelete
  3. Ish lain rupa parasnya bila x bersolek hehe

    ReplyDelete
  4. kadang-kadang bila dah selalu makeup muka pun akan nampak pucat bila tak makeup..huksss takut..:(

    ReplyDelete
  5. salam..lain benor rupanya kalu tak mekap..bawa budak, biasa la..jom jengok blog saya..ada juai baju manik ..cantikkkkk

    ReplyDelete
  6. cantik... natural beauty yang dia duk tutup sebelum ni...
    skang ni kan lg cantik...

    ReplyDelete
  7. klik dari wall ben ashaari, tajuk neelofa tanpa make up.. rupanya kris dayanti

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad