Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: Bukti Kekuasaan ALLAH, Bayi Baru Lahir Ini Boleh Menyebut Nama ''ALLAH"...

9/03/2012 03:00:00 am

BANGLADESH - Seorang bayi yang baru lahir di kota Sirajganj, Bangladesh mengundang perhatian. Begitu lahir, bayi ajaib anak pasangan Khoda Box dan Rozena Begum itu boleh mengucapkan nama "Allah" secara jelas. Subhanallah, terkejut Abe bila Abe tengok KlipVideo berkenaan bayi ni di YouTube tadi...
baca lagi & klipVideo bayi ini menyebut "ALLAH", Klik je TAJUK ENTRI ni

Bayi itu lahir di Rumah sakit Memorial Moinuddin di Sirajganj, Bangladesh. Seperti diketahui, Bangladesh merupakan negara berpenduduk yang majoritinya Muslim. Umat Islam di Bangladesh meyakini fenomena itu sebagai bukti kekuasaan Allah SWT.

You Might Also Like

5 comments

  1. Subhanallah..kekuasaan Allah...

    ReplyDelete
  2. Kalau anda menyebut (berzikir) nama Allah... Allah..Allah, contohnya 1,000 kali sehari selama (contohnya) sebulan, dua bulan atau beberapa lama anda akan dapati suatu keharmonian (kekuatan) jiwa yang sukar digambarkan......anda cuba, anda tahu...wallahhuaklam..

    ReplyDelete
  3. Kalau bayi langsung menyebut nama allah apalagi kita harus selalau mengingat namanya subhanallah

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad