PELIK: (Syirik) Pokok Kelapa Bercabang 6 Yang Dikatakan KERAMAT Lokasinya Di MALAYSIA?

  • 9/29/2012 06:08:00 pm
  • 7 comments

Syirik.... Ungkapan PERTAMA yang keluar daripada mulut Abe bila pertama kali Abe dengar pasal ni dari sahabat Abe tadi. Lokasi pokok kelapa yang dikatakan KERAMAT ni adalah di Banting, Selangor. Kononnya dikatakan tempat ramai orang duk 'ngangkung' nak dapatkan nombor ekor. Karut semua tu... Abe takdak tanya lebih pada dia sebab memang Abe tak berminat langsung untuk ambil tahu. Dengar perkataan KERAMAT saja pun dah cukup Abe tak berminat. Abe kongsi dengan korang di sini BUKAN bermaksud Abe nak suruh korang semua cari lokasi pokok ni. Tuuan UTAMA Abe tak lain tak bukan adalah untuk mengingatkan diri Abe sendiri & sesama kita yang beragama Islam ni tentang bahana SYIRIK iaitu percaya kepada benda2 macam ni... Kita kena ingat, TAK BAU SYURGA sekiranya SYIRIK ni.. Nauzubillah...
Published with Blogger-droid v2.0.9

7 comments:

{ Leeza dayasari [santai leeza] } at: 9/29/2012 7:54 pm said...

Moga kita dijauhi!!

Anonymous at: 9/30/2012 5:17 am said...

itulah kebesaran allah swt.subhanallah,mashallah allah huakhbar.

{ Ahmad Tarmizi } at: 5/13/2013 2:47 pm said...

Lokasi tepat mana.....nk tgk dpn mata...yer ker cabang...

{ Ahmad Tarmizi } at: 5/13/2013 2:48 pm said...

Yer ker betol ni...lokasi tepat mana.....nk tgk dpn mata

{ Ahmad Tarmizi } at: 5/13/2013 2:49 pm said...

Tk cye....lokasi tepat mana....nk tgk dpn mata

{ Ahmad Tarmizi } at: 5/13/2013 2:52 pm said...

Gggggggtrtrtt

Anonymous at: 1/26/2014 6:42 pm said...

Satu tempat lagi kat kg aku. Parit No 4, Jln parit Yusof, Semerah, Batu Pahat Johor. Sejak aku kecik sampai dah setengah abad pokok tu hidup. Sekarang dah tak buah. Jangan sesekali berani nak ngangkong kat situ kalau tak nak kena belasah. Tempat dia dekat dengan kedai, 24 jam budak2 bujang lepak situ.

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine