NAUZUBILLAH: Alim Ulamak Kesayangan Kita, TUAN GURU NIK AZIZ Telah Di Hina Lagi...

PENGHINANYA MENYERUPAI BA**
Abe BUKAN AHLI POLITIK atau Pro pada mana2 PARTI POLITIK. Cuma pagi ni Abe terdetik untuk menulis & berkongsi. Sedih sangat Abe pagi ni, sedih sebab memikirkan bagaimanakah nanti si Id*** Bin ZulK**** ni nak menjawab di hadapan ALLAH S.W.T di Padang Masyar nanti, huhuhuhuhu. Pada Abe kalau nak diikutkan perasaan marah ni, nak je Abe andaikan gambar yang disebelah Tuan Guru Nik Aziz yang namanya **h** Bin Z******* pemilik gambar tersebut, huhhuuhhu. Mungkin asal gambarnya elok kot macam manusia biasa tapi disebabkan kelakuannya, perangainya, sikapnya, cakapnya dan pemikirannya gambarnya jadi macam tu, Abe agaklah. Tapi bila Abe fikir balik, berdosa kalau Abe mengumpamakan orang dengan BA**, Abe tarik balik perasaan geram & marah ni...

baca & lagi cerita dan gambar lain yang berkaitan, Klik TAJUK ENTRI ni
Justeru, apa yang boleh Abe buat, hanya berdoalah agar manusia2 yang jenis suka menfitnah agar boleh berubah, kalau tak mau berubah juga biarlah dia sahaja yang jadi macam tu jangan keturunannya ikut jadi macam dia. Kalau tengok muka spesis ini jenis yang duduk dalam hutan. Memang jenis sondol dan makan apa sahaja. Spesis jenis ini najis pun dia bedal.

Spesis jenis ini di negara kita tiada tindakan undang-undang yang boleh diambil jika menghina pemimpin politik dan alim ulamak. Spesis jenis ini masih banyak lagi di negara kita kerana sebab2 tertentu, huhuhuhu. Yang kat bawah ni pulak satu lagi pada Abe, berbentuk penghinaan terhadap Tuan Guru...
Nik-Aziz-Dihina-Kafir

Tergamak beliau menghina seorang Muslim sebagai Kafir. Seorang yang dilihat berpegang teguh dengan Islam, mengamalkan gaya hidup Islam dari kehidupan, kesederhanaan, kepimpinan dalam pelbagai aspek lagi. Ni satu lagi, apakah asas R**** N**r sehingga sanggup mengeluarkan dakwaan tersebut seperti kat atas ni. Berita yang bertajuk “Nik Aziz is Father of Kafir” dalam New Straits Times (8 Mei 2012) lalu betul-betul menyentap jiwa pembaca terutamanya Abe.

*Abe masih lagi terkejut dengan penghinaan terhadap Ulamak ni, nauzubillah...

6 comments:

{ jiman jantan } at: 9/24/2012 1:18 am said...

buat laporan polis biar polis siasat siapa dia yg sebenar nya sangup menghina sorg ulama@ustad yg baca quran dan hadis untuk membawa kebaikan pada manusia menuju ke akhirat...

{ Saidila79 } at: 9/24/2012 5:06 am said...

Que -->Kalo ikutkan rasa marah acik ni.... dah berbakul sumpah seranah sampai kat budak tak cukup belajar fardhu ain tu....tapi Rasulullah dah pesan..bila marah bacalah bismillahirohmanirohim.....

Jimah jintan--->macam biasa polis takkan buat apa2 tindakan bila ulama' dihina atau dicaci maki...sebab bagi diorang itu semua wasting dan tak bermanfaat pada mereka....silap2 laporan tu dah direject awal2 sebelum tindakan diambil dan org yg memaki hamun dan menghina ulama tu plak akan dapat anugerah kepujian atas keberanian'nya...lainlah kalo dia hina yg sorang lagi tu...tak yah buat laporan....tindakkan segera dan pantas serta berbatalion anggota yg giler kuasa sedia berkhidmat untuk mengampu.....

{ Leeza dayasari [santai leeza] } at: 9/24/2012 8:16 am said...

Kalau x suka pun, jgn buat mcm ni. X elok mghina mcm tu.

{ umno_baru } at: 9/24/2012 8:58 am said...

bukan akhlak pemimpin PR saja yg berbeza dgn pemimpin BN akhlak penyokong PR pun kene cantik juga.
Penyokong PR jgn terikut-ikut cara penyokong BN yg suka menghina kerana kita telah di didik utk tidak menyerang peribadi org lain.

{ Siti Nadira } at: 9/24/2012 6:34 pm said...

Sungguh biadap...sedih nak tgk gambar tu

Anonymous at: 3/06/2013 11:31 pm said...

Ya Allah Ya Tuhanku...Engkau turunkanlah azab dan penghinaan kepada manusia2 ini...hancurkanlah kaum2 ini sebagaimana Engkau hancurkan kaum2 yang terdahulu. Amin!!!!

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine