Sahabat Que 'Silent Readers'

NGERI: (Gambar) Budak Perempuan Comel DiRo-gol & Dibakar Dengan KEJAM

9/12/2012 12:25:00 pm

Salam

Abe tak berniat nak aibkan sapa2 dengan penyiaran gambar ni. Kisah ini berlaku bukan di Malaysia. Cuma terdetik di dalam hati kecil Abe ni rasa kesal yang teramat. Kenapalah ada lagi manusia bernafsu binatang yang sampai hati merogol & lepas tu sanggup membunuh budak perempuan comel ni. Tak cukup dengan itu, siap sanggup membakar pulak setelah rogol & bunuh. Memang KEJAM tahap Melampau lampau... Biar hanya gambar yang berbicara... Abe dah tak mampu nak menulis lagi, kesal yang terAmat...

*sebak melihat mangsa diperlakukan sebegini
lagi gambar Klik TAJUK ENTRI ni

Published with Blogger-droid v2.0.9

You Might Also Like

12 comments

  1. kejam ! semoga binasia (binatang + manusia) yg buat ni diberi pembalasan setimpal dgn perbuatannya .

    ReplyDelete
  2. dunia akhir zaman semakin kejam,
    perikemanusiaan dah pudar, yg bermaharajalela cuma peribinatang..

    ReplyDelete
  3. astaqfirullahalazim...kejam...tak sampai hati tgk pics ni...binatang yg buat tu patut disula je...geram sgt2...mesti hancur hati ibu bapa budak comel ni...

    ReplyDelete
  4. bila undang2 islam x di laksanakan ini la natijahnya..x mustahil di malaysia boleh jd begini suatu hari nanti..

    ReplyDelete
  5. bnyk manusia yg umpama ayam yg berbulu musang...

    ReplyDelete
  6. masyaallah... kejamnyer. seram tengok

    ReplyDelete
  7. Sebab itu saya percaya kepada Hari Akhirat. Di mana setiap perbuatan akan diadili.
    Setiap yang menindas akan mendapat pembalasan dan yang ditindas yakinlah. Anda akan mendapat tempat sewajar disebalik kekejaman terhadap diri anda,

    ReplyDelete
  8. tolong la padam gambar ni... mmg xde niat nak mengaibkab tapi mmg mengaibkan pun. cuba byngkan apa perasaan keluarga si mangsa klu dia tahu gambar anaknya disebarkan.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad