Sahabat Que 'Silent Readers'

GILA: Pengantin Perempuan Diperkos@ & Pengantin Lelaki Pula Jadi Jurugambarnya

9/11/2012 12:00:00 am

http://i.imgur.com/XWr6z.jpgSeorang pengantin perempuan telah diperkosa oleh seorang lelaki selepas majlis makan malam perkahwinannya. Lebih malang lagi, suaminya sendiri telah mengambil gambar aksi rogol tersebut, lapor Nanyang Siang Pau. Foto-foto itu kemudiannya dimuat naik ke internet dan tersebar. Pelbagai cercaan dilemparkan terhadap suaminya, ada yang menggelarnya sebagai ‘binatang’ malah ada yang mahu memburu dan membunuhnya.
http://i.imgur.com/Ykjft.jpgMenurut laporan tersebut, pengantin perempuan tersebut mabuk setelah selesai majlis makan malam perkahwinan mereka.  Beliau kemudiaanya berjalan menuju ke bilik tidur mereka dan kemudian bertemu dengan seorang lelaki dan suaminya di situ. Lelaki itu kemudian bertindak memperkosa pengantin perempuan berkenaan, dan suami merangkap si pengantin lelaki yang sepatutnya menghalang kejadian tersebut pula mengambil gambar adegan isterinya diperkosa.
Sumber: The Star

You Might Also Like

3 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad