Sahabat Que 'Silent Readers'

NGERI: Tertusuk PEDANG Di Kepala Ketika Bergurau...

9/05/2012 11:00:00 am



BEIJING - Seorang remaja China selamat walaupun pedang menusuk dahinya. Awalnya remaja itu hanya bermain-main dengan pedang tersebut. Zhang Bin diundang oleh kawan sebayanya ke rumahnya dan salah satu kawannya membawa pedang Samurai. Mereka pun bermain-main dengan pedang itu dan akhirnya, pedang tersebut menusuk kepala Zhang tepat di antara kedua matanya.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
"Tiga kawan saya mengajak saya untuk bermain ke rumahnya, kawan saya membawa pedang itu dan saya tidak tahu, tiba-tiba pedang itu menusuk saya, saya merasakan sakit dan banyak darah menitis di wajah saya," ujar Zhang, seperti dipetik Telegraph, Khamis (28/7/2011).

Zhang akhirnya terus dikejarkan ke Klinik berhampiran, namun doktor menyatakan bahawa mereka tidak sanggup mencabut pedang yang terpacak di kepala Zhang. Zhang pun akhirnya dihantar ke Hospital di Kota Changsha, Provinsi Hunan. Setelah menjalani pembedahan beberapa jam, pedang itu dapat dicabut dari kepala Zhang."Untungnya, pedang tersebut tidak menusuk pembuluh nadi di kepala atau saraf," ujar salah satu doktor yang membedah Zhang.

You Might Also Like

4 comments

  1. subhanallah ... eee ngeri gilerrr

    ReplyDelete
  2. I will right away grаb your rѕs as Ι can't find your email subscription link or e-newsletter service. Do you've any?
    Pleaѕе let mе κnοw so that I could
    subscrіbe. Thankѕ.
    Here is my web site :: extensions friseur

    ReplyDelete
  3. Gurau rima akor nape..haha

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad