SERAM: (Gambar) Pontianak Tunjuk Muka Di Sebalik Tangga?


Ni kes ni Abe tak tahu apa motifnya. Gambar ni klasifikasinya sebagai penampakan hantu ke ataupun kes make-up yang terlampau. Sekali tengok, nampak jugak macam penari opera cina pun ada, hurmmmmmmm... Ataupun, muka Tepung. Maksudnya, bajet jadi hantu. Pesanan Abe, bagi anak-anak gadis sunti di luar sana, jangan pakai bedak muka tebal sangat, nanti akan disangka hantu.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Tapi menurut bekas anak murid Abe, gambar ini adalah gambar Hantu Pontianak yang sebenarnya... Sebab gambar ini dirakamkan di Aspura (asrama putera). Maknanya, orang perempuan memang tak dibenarkan untuk berada di sini... Jadi, gambar perempuan kat belakang tu gambar siapa? Betul2 gambar pontianak ke?

Korang rasa?
Published with Blogger-droid v2.0.9

Artikel Menarik Lainnya



0 comments:

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts