NGERI: Tubuh Lelaki Ini Dikelar Dalam Pergaduhan

Kejadian berlaku adalah kerana pergaduhan .. Yang ni je yang Abe tahu. Maklumat lain Abe tak dapat Informasi.. Pada Abe, bergaduh bukan la satu pnyelesaian yang tepat bahkan boleh menimbulkan masalah yg lebih besar sehinggakn menjerumus kearah kematian...
lagi gambar Klik TAJUK ENTRI ni

5 comments:

{ amengs88 } at: 9/07/2012 9:26 pm said...

Perghh!! Ngeri giler.. Sampai kepala berlubang...

{ Jering Daily } at: 9/07/2012 11:30 pm said...

Salam..

Sebuah blog yang menarik. Terlanjur kami dah singgah sini, kami jadi follower di blog ini.

Diharap, tuan blog dapat melakukan perkara yang sama di blog kami juga..

Admin@JERING Daily
http://jeringdaily.blogspot.com

{ Faizul Osman } at: 9/08/2012 1:41 am said...

ngerinya... mcm ikan plak nak main kelar2...

{ Novelgurl } at: 9/08/2012 9:41 am said...

hishh..agk ngeri.dh mti ke tu?

{ Leeza dayasari [santai leeza] } at: 9/08/2012 10:58 am said...

mak ai.. adui.. ngeri sih.

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine