Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: Padah Tiduri Isteri Kawan Sendiri

9/08/2012 10:03:00 am

PETALING JAYA – Akibat menjalinkan hubungan sulit dengan isteri kawan sendiri, seorang lelaki warga Bangladesh dibelasah selepas dia ditemui berdua-duaan dalam bilik.
Dalam kejadian di Apartmen Idaman petang semalam, warga Bangladesh itu ditumbuk dan ditampar selepas rakannya yang juga suami kepada wanita itu pulang ke rumah secara tiba-tiba mendapati perilaku tidak bermoral itu.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Menurut sumber, rakannya itu naik berang keatas suspek kerana enggan mengaku kesalahan yang dilakukan menyebabkan dia ditumbuk dan diterajang.
“bagaimanapun, pergaduhan dua rakan baik itu berakhir selepas anggota biro keselamatan Apartmen Idaman hadir dan menenangkan keadaan,” katanya.
Katanya lagi, setelah disoal siasat, suspek mengaku sering ke rumah suspek untuk meniduri isteri rakannya yang merupakan warga Indonesia itu.
“Suspek telah diberi kata dua untuk berpindah ke tempat lain selepas dia mengaku kesalahan yang dilakukan,” katanya.
Suspek yang cedera di bahagian muka dan dihantar klinik berhampiran untuk rawatan lanjut. 
– forblogger.net.

You Might Also Like

4 comments

  1. giler ap!..

    ReplyDelete
  2. eish2...ni lah yang mencemarkan nama Malaysia.

    ReplyDelete
  3. ini nama dia, bersedap-sedap dahulu, bersakit-sakit kemudian, sbb kena belasah

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad