Sahabat Que 'Silent Readers'

NGERI: Kejam, Mata Dikorek, Mulut Dirobek. Gadis Di Bunuh KEJAM...

9/05/2012 12:05:00 am

Salam, pagi ni Abe cuma nak kongsi betapa kejamnya manusia tergamak mengorek mata manusia lain. Selain di rogol, jika di perhatikan bibir gadis ini juga seperti telah di robek-robek. Semoga kita di jauhkan dari kekejaman seperti ini samada sebagai pelaku atau mangsa. Kenapalah manusia sanggup memperlakukan sesuatu kekejaman seperti ini? huhuhuhu, Nauzubillah....

You Might Also Like

8 comments

  1. kecut perut ni... memang kejam org tu... org mcm tu tak patut hidup...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/09/selamat-datang-juniors.html

    ReplyDelete
  2. Astaghfirullah... kejamnya...kenapa wanita selalu menjadi mangsa?

    ReplyDelete
  3. Ya Allah..kesiannya... mintak diri ini dijauhkan dari perkara macam nie..takut!

    ReplyDelete
  4. kejamnya....
    tak sanggup nak tengok gambar tu lama-lama..=(

    ReplyDelete
  5. tak sanggup, takut nyer............
    http://asmarpunyablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ya allah.. kesiannya dengan perempuan tu. dah la kena rogol, kena lak bunuh dgn kejam. tak berhati perut sungguh si pelaku tu!

    http://faridahnazuahthesinge.blogspot.com/2012/09/wordless-wednesday-3-bihun-sup-tulang.html

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad