NGERI: Kejam, Mata Dikorek, Mulut Dirobek. Gadis Di Bunuh KEJAM...

Salam, pagi ni Abe cuma nak kongsi betapa kejamnya manusia tergamak mengorek mata manusia lain. Selain di rogol, jika di perhatikan bibir gadis ini juga seperti telah di robek-robek. Semoga kita di jauhkan dari kekejaman seperti ini samada sebagai pelaku atau mangsa. Kenapalah manusia sanggup memperlakukan sesuatu kekejaman seperti ini? huhuhuhu, Nauzubillah....

8 comments:

{ Faizul Osman } at: 9/05/2012 12:42 am said...

kecut perut ni... memang kejam org tu... org mcm tu tak patut hidup...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/09/selamat-datang-juniors.html

{ DekNie } at: 9/05/2012 8:21 am said...

Astaghfirullah... kejamnya...kenapa wanita selalu menjadi mangsa?

{ Dkna Abza } at: 9/05/2012 8:32 am said...

Ya Allah..kesiannya... mintak diri ini dijauhkan dari perkara macam nie..takut!

{ Herma Julianny } at: 9/05/2012 9:10 am said...

kejamnya....
tak sanggup nak tengok gambar tu lama-lama..=(

{ AsmarArafad } at: 9/05/2012 11:05 am said...

tak sanggup, takut nyer............
http://asmarpunyablog.blogspot.com

{ Leeza dayasari [santai leeza] } at: 9/05/2012 11:13 am said...

Dahsyat dn ngeri....

{ faridah nazurah } at: 9/05/2012 11:36 am said...

Ya allah.. kesiannya dengan perempuan tu. dah la kena rogol, kena lak bunuh dgn kejam. tak berhati perut sungguh si pelaku tu!

http://faridahnazuahthesinge.blogspot.com/2012/09/wordless-wednesday-3-bihun-sup-tulang.html

{ Tracey } at: 9/05/2012 6:21 pm said...

astaga....kesian..

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine