Sahabat Que 'Silent Readers'

SERAM: Akibat MURTAD, Lelaki Ini Disembelih?

9/10/2012 11:30:00 am

Semalam masa Abe tengah godek2 FB Abe terpandanglah pulak satu gambar ni, seram sejuk Abe tengok... Menurut sumber pemuda ini disembelih kerana murtad masuk agama Kristian. Sama ada hukuman ini dilaksanakan kerana beliau telah murtad atau mungkin kerana kesalahan lain yang telah dilakukan oleh pemuda ini tak pastila pulak! Jika ada sesiapa yang tahu cerita sebenarnya sila tolong perbetulkan entri ini.

Difahamkan Kejadian penyembelihan ini berlaku di Tunisia.

AMARAN! Gambar video di atas menunjukkan seorang manusia yang masih bernyawa disembelih dan bukannya seekor lembu, kambing, kerbau, ayam atau haiwan ternakan yang lainnya… kalau tak lalu nak tengok… please tolong jangan tengok. Tengok gambar pun dah cukup…




You Might Also Like

13 comments

  1. tgk gambar pun dh ngeri .. mmg xkan tgk la video .. :p

    ReplyDelete
  2. Bila kau orang nak menyembelih syaitan tua yang dikenali itu????

    ReplyDelete
  3. ngeri nyer gambar....
    hmmmm....
    huuuuuuuuuuu.........

    ReplyDelete
  4. orang yang murtad seharusnya dibunuh sebab takut berjangkit kepada yang lain pulak ..

    ReplyDelete
  5. pernah tengok video ni tapi tak tahu jalan cerita... memang nak muntah siut...

    ReplyDelete
  6. betul tu..
    tak sanggup nak tengok!
    ngeriiii.....

    ReplyDelete
  7. org murtad memang patut dibunuh... tp, bunuh bg yang murtad adalah jalan penyelesaian yg terakhir... yang pertama kita nasihat dgn kata... kalau tak jalan kita nasihat dgn anggota... tp, bila hati id akeras dan btl2 tak nak kembali, barulah kita bunuh si murtad tu...

    tgok gambar org kena sembelih ni memang kecut perut... sampainya hati... huhu... tapi, kalau org tu buat kesalahan yg besar memang patut pun...

    ReplyDelete
  8. kalau murtad memang patut di bunuh. tapi adakah bunuh melalui sembelihan? macam kejam sangat la plak. hmm..tak bole ke bunuh biasa biasa je macam tikam ke , pistol ke..

    ReplyDelete
  9. x pastilh klau murtad tu perlu sampai sembelih...tapi mmg PERLU hukum bunuh...sbg jln terakhir..kita blh tgk akibat x laksanakan hukum mcm ni...MALAYSIA cthnya..berlambak2 nk kuar Islam...hukuman sebat je..pastu abis camtu..bangga ngaku ngr ISLAM..tapi entah apa2.. pimpinan lemah..even pelacur dr arab pon masuk malaysia...mana pernah dgr pelacur malaysia pegi arab...

    ReplyDelete
  10. adakah itu ajaran Islam yang sebenar?mengadakan hukuman yang bukan bersandarkan ajaran Islam yang sebenar;yang menjatuhkan maruah Islam ialah orang Islam sendiri yang gagal mentafsir dan mengikuti ajaran Islam sebenar!

    ReplyDelete
  11. adakah itu ajaran Islam yang sebenar?mengadakan hukuman yang bukan bersandarkan ajaran Islam yang sebenar;yang menjatuhkan maruah Islam ialah orang Islam sendiri yang gagal mentafsir dan mengikuti ajaran Islam sebenar!

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad