EKSKLUSIF: (Gambar) Duit Kertas CHINA 100yuen Mempunyai Simbol LU-CAH...

Cuba letakkan Wang Kertas CHINA duit 100yuen di bawah Mikroskop. Atau boleh jugak gunakan kanta pembesar berkapasiti tinggi, Kemudian terus perhatikan satu persatu imej pada duit tersebut. Korang akan lihat gambar seperti di bawah ni. Agak terkejut jugaklah Abe sekaligus tengok gambar ni tadi, huhuhuhuhu...

6 comments:

{ Asmar Arafad } at: 9/27/2012 8:47 am said...

oh terkezut nyer

Anonymous at: 9/28/2012 7:03 pm said...

Terkejut x iklas yg atas ni ha ha

{ Nurlyla } at: 9/28/2012 7:09 pm said...

haha, smua duit kertas ke?

Anonymous at: 9/29/2012 2:53 pm said...

kebetulan saja.

{ Tayar Bulat } at: 12/10/2013 10:05 am said...

ini yang dinamakan SUBLIMINAL MESSAGES. mengawal minda separa sedar manusia untuk mewujudkan ketagihan pada seks, keganasan dan perkara2 x elok. kalau x percaya sila tengok di youtube bawah tajuk subliminal messages. ada banyak perkara yg sebenarnya kita x perasan pun..

Lucu at: 7/09/2014 9:47 am said...

kebetulan mcm lucah. takde sapa nk lukis lucah kecik2 mcm tu.

kata haji bakhil.... lembu diberi gaun pun kau katakan cantik.

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine