NGERI: (Gambar) Budak Perempuan MATI Di Gigit Anjing Di Taman Permainan..

Salam pagi...

Abe dapat maklumat lagi dari seorang sahabat pasal kes kanan2 perempuan yang mati akibat di gigit anjing. Sadis Abe dengar berita ni... Pastu Abe xfikir panjang lagi terus Abe mintak dia emailkan gambar2 kejadian. Dia mintak email Abe pastu tak sampai 2 minit, terus sampai kat tangan Abe gambar2 tu. MasyaAllah, memang terus ngucap panjang Abe tengok gambar ni. Difahamkan, kejadian ni bukan berlaku di Malaysia... Tu je maklumat yang Abe ada...

*moral daripada gambar2 ni, ibubapa kena kontrol anak2 daripada keluar bersendirian bermain. terutamanya di kawasan2 permainan kanak2 yang berdekatan hutan.
lagi gambar Klik TAJUK ENTRI ni 


Artikel Menarik Lainnya



3 comments:

suhana abdul samad said...

arrrghhhhh....rasa mcm nak tembak je kepala hanjeng tu...kat kawasan perumahan saya nie pun bela hanjeng besar bapak sampai budak2 lalu depan umah dia takut..asyik dok menyalak je...

Iam Yanty said...

pergh.... scary! saiko punya anjing..
kena kerja masa nek motor pun ngeri ni kan jadi gini. Ya Allah , minta simpang ler...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

kesian nyer...
aduhai.....
tak boleh lah tgk.

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts