Sahabat Que 'Silent Readers'

Ya Allah, Rezeki Qhaliff...

5/21/2012 06:39:00 pm

"Alhamdulillah, Rezeki Anak. Rezeki Qhaliff "

Ini ungkapan pertama yang Abe sebut bila Abe dapat tahu Sahabat Abe, Ben Ashaari yang baru hari ni di'call' oleh wartawan TV3 utk dijelaskan mengenai projek untuk Hari Bapa akan dtg . Tak silap katanya , 10hb ni ..

Hari pertama kehadiran Qhaliff, orang yang paling gumbira 'for sure' lah Mummy ngn Dedi dia. Pada masa yang sama, kami-kami pun tumpang gumbira dengan kehadirannya... Abe memang rasa amat bertuah sebab Abe buleh dikatakan antara orang YANG TERAWAL dapat dukung Qhaliff. Gambar di atas ni dirakam oleh Dedinya pada umur Qhaliff tak sampai sehari lagi kelahirannya dekat Hospital Putrajaya... Masa tu, Qhaliff memang dah bulat dah, hehehehe. Hari tu jugak, Dedinya ada bagitahu Abe yang bayinya akan diletak nama Qhaliff Iman... (kiranya jugak Abe antara yang terawal tahu kot pasal nama ni, hehehe)

Sejak kelahiran Qhaliff, Abe lihat 'orang tua'nya tak putus-putus diberikan Rezeki yang pelbagai oleh ALLAH S.W.T... Abe tumpang gembira...


*betullah kata orang, Zuriat Itu Pembawa Rezeki Yang Melimpah Ruah... Semoga, ALLAH S.W.T akan sentiasa memberikan REZEKI yang melimpah ruah untuk Keluarga ini, InsyaALLAH...

You Might Also Like

8 comments

  1. Syukurlah.. semoga keluarga Bro Ben ni bahagia hingga ke anak cucu cicit. Tumpang gembira juga ^_^

    ReplyDelete
  2. Benarkan Janji ALLAH.

    Setiap ank ada rezekinya..

    Lihat Qhaliff, melimpah rezeki untuknya.. :)

    ReplyDelete
  3. Tu lah yg dijanjikan Allah, setiap anak ada rezekinya...

    ReplyDelete
  4. betul la...setiap anak ada rezekinya...

    ReplyDelete
  5. betul la abe .. suka entry ni !

    ReplyDelete
  6. ALhamdulillah... setiap anak ada rezekinya... :)

    ReplyDelete
  7. betul tu tiap anak bw rezeki kpd keluarga

    ReplyDelete
  8. Murah rezeki..lagi ramai anak lagi murah rezeki.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad