Aishwarya Rai Obesiti?


Bekas Ratu Dunia Obesiti? Huhuhuhuhu...

Sedangkan wanita 'terchantek' dunia pun boleh obesiti inikan pulak kita...huhuhu *Jgn kata org demok ye, tak baik.. Apa dah jd ni.. byk sgt dah msk angin ni... hahahahha

Memang dah tak boleh nk kata apa...kalo tak jaga pemakanan, tak bersenam...sesiapa pun boleh jadik mcm tu... Korang jaga pemakanan tak??? hahahha

*seram sejuk Abe tgk gambar Aiswarya Rai ni, macamana ek kalu Abe jd sebulat tu, huhuhuhu

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

{ Mk Syahir } at: 5/21/2012 12:52 am said...

schumel macam abe -__-'

{ fizafantagirO } at: 5/21/2012 8:01 am said...

jap nak imagine kalo abe jd temukss .. errmm .. hihihi . Lepas bersalin ni , sat g kalo dia tak jaga balik badan dia habis laa.. Dato SRK tak nak berlakon da ngan dia . hik hik :p

{ armouris } at: 6/10/2012 10:24 pm said...

terjumpa info ni, juga pasal obesiti... sharing is caring :) - Diet Tapi Tetap Gemuk Kerana Rendah BMR

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine