Aishwarya Rai Obesiti?


Bekas Ratu Dunia Obesiti? Huhuhuhuhu...

Sedangkan wanita 'terchantek' dunia pun boleh obesiti inikan pulak kita...huhuhu *Jgn kata org demok ye, tak baik.. Apa dah jd ni.. byk sgt dah msk angin ni... hahahahha

Memang dah tak boleh nk kata apa...kalo tak jaga pemakanan, tak bersenam...sesiapa pun boleh jadik mcm tu... Korang jaga pemakanan tak??? hahahha

*seram sejuk Abe tgk gambar Aiswarya Rai ni, macamana ek kalu Abe jd sebulat tu, huhuhuhu

Published with Blogger-droid v2.0.4

Artikel Menarik Lainnya



3 comments:

Mk Syahir said...

schumel macam abe -__-'

fizafantagirO said...

jap nak imagine kalo abe jd temukss .. errmm .. hihihi . Lepas bersalin ni , sat g kalo dia tak jaga balik badan dia habis laa.. Dato SRK tak nak berlakon da ngan dia . hik hik :p

armouris said...

terjumpa info ni, juga pasal obesiti... sharing is caring :) - Diet Tapi Tetap Gemuk Kerana Rendah BMR

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts