Nostalgia 'Makan-Makan' di Sibu...

Makan-makan ek? Heheheheh. Susah betul nk cari makanan halal di Sibu ni. Kebanyakan kedai yang ada kat sini sume kedai yang tak halal... Almaklumla sendiri ye kedai yang tak halal tu jual apa... Mana-mana kedai majoriti ada jual ba** salai... Huhuhuhuu...

Ada satu kedai kat sini dah kami kira macam kedai angkat kami lah... Nama kedai tu De'Mas... Setiap pagi, kami akan 'bekpes' kat situ. Malam pulak, kami jugak akan makan di kedai tu...

*kat De'Mas tu, sume jenis makanan ada.. Sedap pulak tu

banyak lagi gambar tekan SINI 

 









Published with Blogger-droid v2.0.4

Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

Anonymous said...

De mas ni katne ye?

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts