KL Lumpur yg Jammed...



Kata orang, 'Sabar Itu Sebahagian Daripada Iman'

Abe setuju tu, 100% setuju... Tapi dalam Bab Jammed, kesabaran Abe ada la sikit terjejas... Tak dapat tahan wooo... Kalaulah jadi macam ini, siapa boleh tahan wooo

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

{ Razifredz } at: 5/10/2012 1:10 pm said...

Aku pun belum tuntu tahan Bro ... sebab tak biasa ngan jem macam ni

{ Que Achmad } at: 5/10/2012 1:38 pm said...

nak tak nak, kena redah jugak.. tu je pilihan yang ada bro

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine