Sahabat Que 'Silent Readers'

KL Lumpur yg Jammed...

5/10/2012 12:09:00 pm



Kata orang, 'Sabar Itu Sebahagian Daripada Iman'

Abe setuju tu, 100% setuju... Tapi dalam Bab Jammed, kesabaran Abe ada la sikit terjejas... Tak dapat tahan wooo... Kalaulah jadi macam ini, siapa boleh tahan wooo

Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

2 comments

  1. Aku pun belum tuntu tahan Bro ... sebab tak biasa ngan jem macam ni

    ReplyDelete
  2. nak tak nak, kena redah jugak.. tu je pilihan yang ada bro

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad