Sahabat Que 'Silent Readers'

Pagi di Solaris Dutamas (Malam Jumaat)

5/11/2012 01:48:00 am




Siapa kata 'Malam Jumaat' orang tidur di rumah... Tu zaman dulu-dula kala. Pagi ni, Abe ada di ada di Restoran Bestari. Meriah jugak di sini. Orang akn cakap, Malam Jumaat biasanya malam untuk......... (pikir sendiri la ye). Mungkin sapa-sapa yang dah ada isteri di rumah, waktu segini jangan haraplah Abe nak ajak kuar... Abe pun faham. Hehehe.

Abe pun akan jadi macam tu jugak kot bila dah beristeri, hehhehehe. Jangan nk cakap kat orang, nanti Abe pulak yang lebih lagi kot, hehhehe

Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

2 comments

  1. cuba tukar suasana, cuba tempat orang pulak :)

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad