17 in 1?


Pelarian Di Bumi Sendiri...

Dalam setin Sardin, buleh dapat dlm 5 ketul ikan... Itu Sardin la.. Percaya tak korang, dalam 1 van, buleh muat 17 orang? Kalau tak pecaya pun, kena percaya jugak... Itu hakikatnya. Nasib baik 'distance' tak jauh. Kalau tak, alamatnya kuar la semua Sos-sos Tomato Special, sama sebijik macam Sardin, hehehehe

Jenuh nak menghidu, kuikuikui

Published with Blogger-droid v2.0.4

Artikel Menarik Lainnya



3 comments:

Iam Yanty said...

ke mana ni yang mesti muatkan 17 juga?

Mk Syahir said...

jangan amek kesempatan dahla abe..hahaha =p

Que Achmad said...

nsb bek xde yg kentot

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts