Ada Apa Dengan 86?





86? Angka sakti apakah itu? Makna apa yang tersembunyi di baliknya sehingga Abe menjadikan angka ni sebagai angka yang Abe suka. Pertanyaan ni yang muncul dalam benak semua kawan-kawan Abe, terus mereka tanya Abe.



Abe jugak tak tahu pun jawapan pada angka 86 ni secara teorinya. Takde kaitan pun dengan peristiwa yang terjadi pada tahun 1986. Bukan pula tentang kehidupan sesorang yang lahir pada tahun 1986, Abe sendiri pun lahir tahun 1981. Apalagi bercerita tentang sebuah rumah dengan nombor 86. Takde kaitan dengan semua tu sama sekali, hehehhe

Yang cuma Abe boleh gtau di sini, 86 tu Abe pilih sebab 8 + 6 = 14... tu je...

Aik, apa pulak kaitannya dengan angka 14? Oooooo, 14 tu angka tarikh lahir Abe lah. 14 Mac 1981. Laaaaa, tua dah rupanya...

3 comments:

{ MisS BARney } at: 5/11/2012 8:18 pm said...

eh birthday kita sama lah. hee. saya 14 mac 1992 ^___^

{ Que Achmad } at: 5/12/2012 12:32 am said...

ehheheh, ye ke? tahniah :P

{ Iam Yanty } at: 5/14/2012 4:38 pm said...

Happy Belated Birthday

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine