Sahabat Que 'Silent Readers'

Kereta Emas? biar betul...

5/24/2012 01:45:00 pm


Betul, ni dah ada dah pun. Kereta ni milik Anak salah seorang Jutawan Minyak Arab Saudi. Dipercayai kereta ini disalut Emas 24karat diluar & ditatah dengan kepingan Emas Sepuh dibahagian dalam. Harga? Abe pun tak pastilah, korang sume agak? Mesti mahal kan... Apa-apapun, apa guna nak menunjuk nunjuk kat orang, nanti naik riak...

Dunia... Dunia...

*untuk makluman, kereta Proton Emas (kereta elektrik) buatan Malaysia akan mula dijual tak lama lagi... Tapi kereta tu taklah disepuh Emas sama seperti kereta kat atas tu...



Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

5 comments

  1. wahhh...baru tau proton nak keluar kereta elektrik...tq 4 the info

    ReplyDelete
  2. ni lah, bila dah senang sampai lupa orang yang susah..habiskan duit pada benda yang tak perlu..dunia...dunia...

    ReplyDelete
  3. lebih baik sedekah kat fakir miskin kasi diorang kaya .. hurm ..

    ReplyDelete
  4. Wow... kereta proton emas... walau pun tak disepuh emas... tp warna dia mesti memenarik perhatian...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad