Kereta Emas? biar betul...


Betul, ni dah ada dah pun. Kereta ni milik Anak salah seorang Jutawan Minyak Arab Saudi. Dipercayai kereta ini disalut Emas 24karat diluar & ditatah dengan kepingan Emas Sepuh dibahagian dalam. Harga? Abe pun tak pastilah, korang sume agak? Mesti mahal kan... Apa-apapun, apa guna nak menunjuk nunjuk kat orang, nanti naik riak...

Dunia... Dunia...

*untuk makluman, kereta Proton Emas (kereta elektrik) buatan Malaysia akan mula dijual tak lama lagi... Tapi kereta tu taklah disepuh Emas sama seperti kereta kat atas tu...



Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

{ Belladeone } at: 5/24/2012 2:23 pm said...

wahhh...baru tau proton nak keluar kereta elektrik...tq 4 the info

{ Mk Syahir } at: 5/24/2012 2:34 pm said...

ni lah, bila dah senang sampai lupa orang yang susah..habiskan duit pada benda yang tak perlu..dunia...dunia...

{ Aku Mad } at: 5/24/2012 3:31 pm said...

lebih baik sedekah kat fakir miskin kasi diorang kaya .. hurm ..

{ Masz Sidek } at: 5/24/2012 3:43 pm said...

Wow... kereta proton emas... walau pun tak disepuh emas... tp warna dia mesti memenarik perhatian...

{ pelangsing wsc biolo } at: 6/11/2014 12:50 pm said...

keren

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine