Sahabat Que 'Silent Readers'

Gambar AISHWARYA RAI: Dulu & Kini...

5/22/2012 06:02:00 pm


Perlu ke Berpantang ni? Tu soalan yang biasanya orang akan tanyakan pada Si Isteri yang baru lps bersalin. Kalau Si Isteri kena berpantang, Si Suami pulak macamana? Kena berpantang jugak ke? Yela kot... Suami pun kena berpantang sama... So, dua-dua kena Berpantang ek? Ok ok... Sebab tu la kot, ada sorang kawan Abe tu, sedang berpantang sekarang ni, hehehhe... Bagus betul dia... Utk masa hadapan...

Melalot betul Abe ni. Ape kaitannya ngna Berpantang dgn gambar Aishwarya Rai ni? Orang kata, Si Aishu ni jadi Schumel macam gambar kat atas tu sebab tak berpantanglah... Difahamkan, lepas bersalin bulan 11 tahun lepas, dia tak berpantang pun...

Bagi Abe, ikut pandai dialah, jnji dia sihat. Mungkin dia nak habiskan masa dengan Baby sulung dia kot... Lagipun, dia dah kaya dah... Tak perlu kerja dah...

Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

6 comments

  1. comel juga bila dah macam tu.. huhu . Harap - harap si Aishwarya Rai ni dapat diet dan kembali ke badan yg asal . Lbh cantik ^_^

    ReplyDelete
  2. dulu kurus , sekarang gemuk ..

    ReplyDelete
  3. takpelah..janji bahagia sudah..hahaa...

    ReplyDelete
  4. Dia kan byk duit... bila2 masa bleh g salon ke spa utk kuruskan badan..
    janji ada duit je.. semua boleh jadi...

    ReplyDelete
  5. tetap cantik. tapi kecantikan memang tidak kekal. tak perlu taksub sgt nak kekalkan kecantikan.. penuaan dan perubahan bentuk badan itu proses semulajadi :)

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad