Sahabat Que 'Silent Readers'

Air Kelapa penghilang dahaga...

5/10/2012 12:27:00 pm





Dalam banyak-banyak air, Air apa yg paling sedap? Huhuhuhu, nakal betul soalan. Pada yang otak nakal macam Abe, sure jawapan yg keluar 'comfirm' jawapan yang nakal & seumpamanya.

Tapi ni Abe tanya betul, dan jawapannya pun Abe dah ada... Pada Abe, Air Kelapa la... Banyak khasiat Air Kelapa ni, korang nak tahu tak? ?...... Google sendiri lah ye :P

Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

5 comments

  1. sangat sedap...feveret sue jugak...tapiiiii...lepas injured dulu,dah tak leh minum...huuuu

    ReplyDelete
  2. Memang sedap ... peveret aku ni Bro

    ReplyDelete
  3. takpe Puteri, bila sembuh nanti, Abe belanja Air Kelapa ye...

    Razifredz, jom mai tempat ni, Bangi. Fresh Air Kelapa kat sini. saya payung, no hal la :P

    ReplyDelete
  4. meh sini meh mat syahir.... dgn kulit kulit klapa abe bg

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad