Air Kelapa penghilang dahaga...





Dalam banyak-banyak air, Air apa yg paling sedap? Huhuhuhu, nakal betul soalan. Pada yang otak nakal macam Abe, sure jawapan yg keluar 'comfirm' jawapan yang nakal & seumpamanya.

Tapi ni Abe tanya betul, dan jawapannya pun Abe dah ada... Pada Abe, Air Kelapa la... Banyak khasiat Air Kelapa ni, korang nak tahu tak? ?...... Google sendiri lah ye :P

Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

{ puteri rimba } at: 5/10/2012 12:38 pm said...

sangat sedap...feveret sue jugak...tapiiiii...lepas injured dulu,dah tak leh minum...huuuu

{ Razifredz } at: 5/10/2012 1:09 pm said...

Memang sedap ... peveret aku ni Bro

{ Que Achmad } at: 5/10/2012 1:36 pm said...

takpe Puteri, bila sembuh nanti, Abe belanja Air Kelapa ye...

Razifredz, jom mai tempat ni, Bangi. Fresh Air Kelapa kat sini. saya payung, no hal la :P

{ Mk Syahir } at: 5/10/2012 10:55 pm said...

nak jugokk..hahaha

{ Que Achmad } at: 5/11/2012 2:23 am said...

meh sini meh mat syahir.... dgn kulit kulit klapa abe bg

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine