Sahabat Que 'Silent Readers'

NGERI & KEJAM: (Gambar) Perempuan Ini Telah Di Bakar Setelah Di Ro-gol... Nauzubillah...

9/14/2012 12:00:00 am

Salam Awal Pagi...

Setelah Sebelum2 ni banyak orang bagi kat Abe gambar2 yang berkisar tentang kes2 rogol & bunuh, pepagi segini Abe kembali dengan satu lagi set gambar kes yang lebih kurang sama jugak. Kali ni Abe dapat info yang kejadian ni memang telah berlaku di Malaysia... Difahamkan, perempuan ini telah dirogol terlebih dahulu sebelum dia telah dibakar hidup2 oleh Si Pelaku... Kejam, memang kejam... Sangat2 KEJAM. Maaf, gambar2 ni Abe buat 'watermark' sebab 'sensored' seSangat...
lagi gambar Klik TAJUK ENTRI ni

You Might Also Like

7 comments

  1. mmg sgt kejam, tak ada perimanusia..

    ReplyDelete
  2. hari hari berita camni kat Malaysia, rogol, bunuh, rompak, samun, dadah, dll.. semakin hari semakin rosak akal warga kita, lagi banyak yang tak masuk berita, yang tak report dan sebagainya... entah mengapa ya?

    ReplyDelete
  3. Sebab HIBURAN.

    Negara kita banyak disajikan dengan HIBURAN.

    ReplyDelete
  4. Hmm... Dahsyat nyer... Ngeri

    ReplyDelete
  5. teringat kes mendiang canny ong...diculik...dirogol...dibunuh...humban dalam longkang...dibakar...dan banyak lagi kes2 seumpamanya...kenapa? manusia tak betulkah...perundangan malaysia tak betulkah...???

    ReplyDelete
  6. sedih....menitis air mata tgk mcm2 bnda kat dunia ni..mntak Allah lindungi kita semua...hanya Allah yg maha kuasa

    ReplyDelete
  7. Inilah jadinya bila undang-undang Allah dipandang sepi.Menuju kiamat,manusia akan semakin kejam dan penzinaan merata dan terbuka....Alangkah untungnya menjadi haiwan dan tumbuh-tumbuhan...tiada hisab...ooh tak tertanggung rasanya...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad