Sahabat Que 'Silent Readers'

SAHABAT, ALHAMDULILLAH KAMU BERUBAH | TAUBAT Itu SUCI

7/17/2013 12:22:00 am

SAHABAT, ALHAMDULILLAH KAMU BERUBAH | TAUBAT Itu SUCI | Kepada orang yang semakin celik akan ketelanjuran hidupnya, dan sekarang telah melihat suatu cahaya di celah2 matanya (yakni cahaya kebaikkan) berubah lah demi Allah, jangan perduli siapa saja akan berkata akan kamu untuk KETERLANJURAN KAMU yang lepas.


MEMANG, MEMANG, MEMANG, MEMANG, MEMANG.......... Hendak mendekati Allah tu umpama merentasi 1 lautan yang sedang tinggi ombaknya .
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Maksudnya : Apabila kita dari tidak baik hendak menjadi baik, syaitan bertubi2 buat kerja, mula lah dia hantaR manusia-manusia yg x beriman pada Allah untuk melemahkan semangat kamu. TETAPI kamu mesti ingat Allah juga ada tentera dia untuk memapah kamu keluar dari manusia2 syaitan itu (mereka ialah orang-orang yang Beriman)

You Might Also Like

1 comments

  1. sentiasa merebut peluang yang datang.. taubat itu indah.. Astaghfirullah al-Azim.. T_T

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad