KISAH BENAR KISAH NYATA | Kisah Tentang KUBUR


KISAH BENAR KISAH NYATA | Kisah Tentang KUBUR | Sekadar berkongsi Motivasi pagi daripada Abe. Untuk renungan kita bersama di bulan baik ni :)
 

lelaki : saya sakit ustaz, macam mana nak solat.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
ustaz : solat macam biasa, berdiri kalau mampu.

lelaki : kalau saya tak mampu berdiri?

ustaz : duduk pun boleh.

lelaki : duduk pun saya tak boleh, ustaz.

ustaz : baring pun tak apa.

lelaki : baring pun saya tak mampu dah.

ustaz : guna isyarat je lah kalau macam tu.

lelaki : nak guna isyarat pun saya tak boleh dah. macam mana, ustaz.

ustaz : tunggu orang lain solatkan.

lelaki : boleh ke macam tu ustaz? biar betul.

ustaz : betul. kalau dah semua tu tak boleh buat. maknanya dah layak lah awak untuk dikuburkan.

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

{ Nizam Ijam } at: 7/30/2013 6:46 am said...

menjadi tauladan..

saya dah update jom terjah!

{ Ahsan Nur Mubarak Annuar } at: 7/30/2013 8:02 am said...

He he he... Nice ~~

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine