Kisah Seorang Anak Di Dalam Rahim Yang Di Gugurkan | Kisah Nyata Yang Benar


Kisah Seorang Anak Di Dalam Rahim Yang Di Gugurkan | Kisah Nyata Yang Benar | Bulan 1: Ibu, panjang adik cuma 2cm, tp adik sudah ada dalam badan ibu... Adik syg ibu, bunyi degupan jantung ibu menjadi muzik terindah yang menemani adik di sini...


Bulan 2: Ibu, adik dah boleh merasa jari jemari, disini terasa hangat ibu, nanti kalau adik dah keluar, ibu janji nanti kita main sama2 ye... bawa adik jalan2..
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Bulan 3: Ibu , biar pun adik blm tau jenis jantina adik , tp apapun adik harap ibu & ayah bahagia apabila adik dilahirkan. Jgn menangis ya ibu, kalau ibu menangis, adik juga ikut menangis..

Bulan 4: Ibu... rambut adik dah mula tumbuh, adik dah boleh menggerakan kepala ke kiri dan kanan..

Bulan 5: Ibu... tadi pergi jumpa doktor ya, doktor cakap apa? Αpa benda D&E tu ibu? Αdik tak kan di apa-apa kan ya ibu?

Bulan 6: Ibu jumpa doktor itu lagi ya? ibu, tolong bagi tau doktor tu, adik di sini sihat-sihat je! Tapi kenapa doktor tu masukkan benda tajam? Benda tajam tu mula memotong rambut adik, ibu tlong adik, adik takut... Benda tajam tu pula memotong kaki adik, sakiittt ibu... Walaupun adik dah tiada kaki, adik msih ada tangan yg boleh memeluk ibu... ibu, kenapa benda itu skrg memotong tangan adik, ibu tolong adik... Adik janji tak akan nakal-nakal dengan ibu...

Tapi , biarpun adik sudah tiada tangan dan kaki, adik masih ada mata & telinga untuk melihat senyuman ibu, mendengar suara ibu, tapi... Benda itu skrg sudah mula memotong memutuskan leher adik, ibuuuuuu... Maaf ibu... Beri lah adik kesempatan hidup, adik syg ibu, adik teringin nak memeluk ibu... Ibu, adik di sini sihat-sihat je (syurga)..

Kenapa ibu tetap melakukannya? Kenapa ibu tak nak bermain dengan adik? Αpa salah adik ibu? Ibu bertaubat ya , semoga Tuhan menempatkan ibu di sini, nanti kita main-main disini, dan jangan lupa, ajak ayah juga ya ibu .. 

- share semoga kita boleh menjadikannya sebagai iktibar -

Published with Blogger-droid v2.0.10

Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

Farah Waheda Wahid said...

sedih bila membaca kisah ni...

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts