Sahabat Que 'Silent Readers'

Yusuf Taiyoob | Kurma Pilihan Eksklusif Di Bulan Ramadan Kini Di KUALA LUMPUR

7/04/2013 05:31:00 pm

Yusuf Taiyoob | Kurma Pilihan Eksklusif Di Bulan Ramadan Kini Di KUALA LUMPUR | Tinggal seminggu lagi nak masuk bulan Ramadan. Tak sabar rasanya.


Pengalaman baru Abe pada tahun ni akan berpuasa bersama isteri tersayang. Kalau dulu bangun pagi bersahur sorang2, InsyaAllah tahun ni akan bangun bersahur berdua... hehhehhe. Mesti best pengalaman tu... Memang sangat tak sabar rasanya.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni

Ok, berbalik pada cerita kurma pulak. Hari ni Abe berkesempatan untuk datang ke Kilang milik Yusuf Taiyoob dekat Kota Damansara ni. Kalau dulu, bila sebut saja nak beli kurma Yusuf Taiyoob secara borong, orang akan berpusu pusu utm ke Kilang YuTa di Pulau Pinang. Kali ni bersempena dengan pembukaan secara rasmi Kilang YuTa di Kuala Lumpur, amat2 memudahkan urusan 'pemborongan' kurma bagi penggemar kurma.


Dari segi harga, amat murah kalu korang menborong kat sini. Bayangkan, ley dapat harga dalam RM6.00 bagi kurma Zehra kat sini. Syaratnya kena amik pukal sedozen lah... hehehehe. Ada mcm2 jenis lagilah, kalu xcaye, korang ley tgk sendiri... datang sendiri... sungguh Abe cakap, Abe xtipu :P

Ni alamatnya untuk menyenangkan korang cari:

Yusuf Taiyoob Sdn Bhd,
18, Jalan teknoligi 3/3A,
Surian Industrial Park,
Kota Damansara,
Petaling Jaya.

Jom beli sebelum stok abis :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad