Sahabat Que 'Silent Readers'

PRK Kuala Besut TERKINI | PERKASA, PEKIDA, GPMS DAN MAJLIS BELIA MALAYSIA SERU RAKYAT KUALA BESUT SOKONG PADU CALON PAS

7/24/2013 04:02:00 pm

PRK Kuala Besut TERKINI | PERKASA, PEKIDA, GPMS DAN MAJLIS BELIA MALAYSIA SERU RAKYAT KUALA BESUT SOKONG PADU CALON PAS | Macam Ada Yang Tak Kena Jer? Apakah PERKASA, PEKIDA, GPMS dan MBM sudah bertukar arah dalam sokongan politik?




Dulu cukup terkenal secara terbuka memberikan sokongan padu kepada UMNO...Ini berdasarkan kepada risalah yang dijumpai diedarkan di Kuala Besut.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Risalah yang berbunyi "REALISASIKAN Semangat Melayu Bersatu UMNO & PAS....INILAH MASANYA 16 : 16... 1 KERAJAAN... Seruan Kami NGO Melayu... PERKASA GPMS MBM PEKIDA" kini telah tersebar luas di DUN N01 Kuala Besut.

Dari bunyi risalah tersebut jelas sekali menyeru rakyat Kuala Besut menyokong padu calon PAS sehingga mencapai kemenangan.


Ayahanda Pak Abu (Pekida Malaysia) turut memberi sokongan kepada Che Long.
Ayahanda Pak Abu (Pekida Malaysia) turut memberi sokongan kepada Che Long.
Sehingga kini tiada penafian pun dari pihak Perkasa, GPMS, MBM dan Pekida bahawa risalah diatas bersangkut dengan mereka. Kedah.Kini

Ini Video Mat Said Mengamuk Saksikan..hehe

sumber: kakisembang.com

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad