OH WANITA | BAHLOLNYA KAMU BILA...

OH WANITA | BAHLOLNYA KAMU BILA... | Kau miliki Aset yang mantap TAPI disajikan pada mahram sana sini melalui pakaianmu yang ketat. Bila ditegur kamu kata mata keranjang. Bahlolnya kamu. Bila dirogol kamu buat report polis. Bahlolnya kamu. Bila diraba kamu memekik minta tolong. Bahlolnya kamu.


Punyai wajah memutih, berhias dimata dibibir lalu upload di FB. "Aku insan biasa"... "Aku tak cantik"... Aku orang kampung"... Huh.. Bahlolnya kamu.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Menunggu sang pemuda mencipta ayat menagih kepujian nafsu syaitan bangsat untuk kamu. Bahlolnya kamu.
Tatkala khayalan nafsumu menggila, kamu lupa bahawa Suami dan wali kamu sudah disediakan rantai dari neraka untuk dilibas di kubur kelak kerana akhlak dan aurat kamu. Bahlolnya kamu.

Surah An-Nisa' khas Allah turunkan tanda kasihnya Dia untuk kaum kamu. Lelaki langsung tiada surah Khas. Untungnya kamu disisi Allah. Tapi kamu sombong.

9 pintu nafsu yang kamu ada kamu biarkannya terbuka demi kepuasan hati dan nafsu kamu. Bahlolnya kamu.

Antara penuhnya lantai Neraka adalah dari kaum Hawa kerana aurat dan akhlakmu. Pandai bersyair mempertahankan HAK kamu untuk bersosial didalam pelukan Dajjal Al-Masih.. Namun ngilai tawa kepuasanmu terlupa akan tangan Sang Izrail.. Bahlolnya kamu.

Melunakkan suaramu di merata-rata tempat untuk menarik perhatian pemuda, namun nyanyianmu yang perasan sedap nak mampos menjadikanmu khayal lalu terlupa Cairan Tembaga dari Neraka untuk TEKAKMU.. Bahlolnya kamu.

Lambaian rambutmu di luar kamarmu mengundang butanya mata hati sang pemuda. Namun asyiknya melibas bulu kepalamu itu menjadikanmu lupa akan rantai gantungan kaki dan bara dilantai Neraka Jahannam untukmu. Bahlolnya kamu.

Terlalu agung dengan ijazah dan kecerdikan hujah bicaramu tentang Islam, mempertahankan Hak wajib memiliki darjat sama seperti tentera Adam, Hak bersosial, Hak bercinta, Hak bersama tanpa ikatan sah, dan Haktuih.. Namun kamu tiada jawapan untuk menjawab perbezaan haid dan istihadhah dari kemaluan kamu sendiri. Bahlolnya kamu.

Menghentam amaran dari ayat Sang Raja Bimasakti dengan hujahan terkuat kamu..
"Kita mati kubur masing-masing".. Namun keegoan kamu langsung tiada daya menelan sebiji pasir di padang pasir. Apatah lagi ketulan bara api neraka yang merah menyilau menghancurkan fungsi mata. Bahlolnya kamu.

Indahnya rupa kamu di Syurga mengalahkan bandingan 70 keayuan bidadari bagimu yang taat pada Allah, Rasul, Suami, Ibu, Ayah, Kitabullah, Hadis, Sunnah serta kemanisan akhlakmu yang sangat rendah diri.

UNTUNGNYA KAMU.... Wanita.

Artikel Menarik Lainnya



3 comments:

azstory311 said...

Wanita perhiasan dunia.. bila ditegur kita dikatakan berlagak alim.. entahla..

Hani Othman said...

Insaf baca ni... huhu

Maria Firdz said...

Wanita ibarat tulang rusuk yg bengkok... Hati2 meluruskannya dan jgn biarkan dia terus bengkok..

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts