Sahabat Que 'Silent Readers'

CHETZ YUSOF TERKINI | Biodata CHETZ YUSOF Yang Muatnaik VIDEO KONTROVERSI Yang Dikatakan Hina Islam

7/31/2013 02:17:00 pm


CHETZ YUSOF TERKINI | Biodata CHETZ YUSOF Yang Muatnaik VIDEO KONTROVERSI Yang Dikatakan Hina Islam | Ekoran penyebaran secara meluas video Chetz Yusof yang didakwa menghina Islam dengan anjing, beliau telah tampil membuat penjelasan menerusi portal Mynewshub.


Menurutnya, dia tiada niat untuk menghina Islam kerana tujuannya memuatnaik video hanyalah untuk memberikan pendidikan kepada masyarakat di luar sana mengenai penjagaan anjing seperti mana yang dilakukannya.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Berikut ialah sedikit biodata Chetz Yusof :-

Nama Penuh : Chetz Yusof
Asal : Kuala Lumpur
Umur : 38 Tahun
Kelulusan : Ijazah Muda Industrial Engineering
Universiti : Marquette University, Milwaukee WI USA
Pekerjaan : Jurutera (Sudah berhenti dan membuka perniagaan sendiri)
Agama : Islam
Jumlah Anjing : 8 Ekor


Di bawah ini pula ialah sedikit penjelasan beliau berkenaan isu sensitif itu :-

“Saya takde niat pun hina Islam sebaliknya video itu adalah pada mulanya saya memang buat suka-suka tapi alang-alang baik saya ‘educate’ orang di luar mengenai penjagaan anjing dan kebersihan. Benda ni dah lama kenapa dia (video) timbul sekarang? Orang Melayu terlebih sensitif.”

rujuk entri sebelum, Klik SINI & SINI

sumber: http://plbgaimacam.blogspot.com/2013/07/biodata-chetz-yusof-muatnaik-video-hina.html

You Might Also Like

5 comments

  1. dia ni laki ke pompuan..?tgk sekali mcm laki, tgk dua kali mcm pengkid, tgk berkali2..xtau mcm apa dah..

    ReplyDelete
  2. nak educate pasal penjagaan hanjeng kena berlatarkan takbir raya ke.. meh sini makcik nak bagi kau education..

    ReplyDelete
  3. kalau tak menghina kenapa perlu dia letakkan takbir raya serta membuat perlakuan seolah2 mengambil wuduk dlm vdeo tersebut?

    ReplyDelete
  4. Dia pompuan..

    ReplyDelete
  5. tak payah nak educate org pasal kebersihan, engko tu, betulkan/bersihkan diri engko dulu, kalu pompuan buat/pakai cara pompuan... ker engko nak AKU educate engko plak pasal pakaian????

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad