Sahabat Que 'Silent Readers'

BETAPA GELAPNYA HIDUP | JIKA TANPA MAK

7/22/2013 12:33:00 am

BETAPA GELAPNYA HIDUP | JIKA TANPA MAK | Abe hanya berkongsi, sesuatu tentang EMAK. Detik masa terus berlalu tanpa menanti sesiapa dan semakin hari umur kita pun akan meningkat bersama pengedaran masa. Kita semua dilahirkan di dunia ini melalui seorang yang bernama ibu.


Begitu besar peranan dan jasa insan yang bernama ibu ini. Oleh itu renungkanlah sejenak apakah yang telah kita lakukan untuk membalas segala budi ibu ini. Sekurang-kurangnya peluk dan ciumlah ibu masing-masing yang dapat berjumpa atau sekurang-kurangnya telefon ibu bagi mereka yang duduk berjauhan.

Abe : Emak nak tahu satu rahsia tak ?
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Emak : Apa dia rahsia tu ?
Abe : Cuba emak tutup mata emak ..
Emak : Ha, tengah tutup mata ni..Kenapa?
Abe : Gelap kan,emak ?
Emak : Tutup mata memang la gelap..Apa rahsia yang kamu nak bagitahu ni?
Abe : Hehe..Sebenarnya Abe cuma nak bagitahu..Macam tu lah gelapnya hidup kite kalau tanpa emak..

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad