Sahabat Que 'Silent Readers'

Jadi Habuan SEKS Dan Pemuas Nafsu Mat Rempit SELAMA 4 TAHUN | KISAH NYATA YANG BENAR Akibat KURANGNYA DIDIKAN AGAMA

7/09/2013 07:18:00 pm

Jadi Habuan SEKS Dan Pemuas Nafsu Mat Rempit SELAMA 4 TAHUN | KISAH NYATA YANG BENAR Akibat KURANGNYA DIDIKAN AGAMA | Kurang Didikan Agama Dan Kasih Sayang Keluarga.



Sejak kecil saya tidak pernah diberikan didikan agama oleh keluarga, malah sejadah di rumah kami boleh dianggap barang hiasan saja,” kata seorang remaja dikenali sebagai Lisa, 19, yang kini menjadi sebahagian daripada kumpulan perempuan yang menjadi habuan Mat Rempit dan terbabit dengan gejala sosial itu sejak berusia 15 tahun.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Menurut anak keempat daripada lima beradik itu, keluarganya memang orang berada dan tahu dia terbabit dengan masalah sosial seperti minum minuman keras, dadah dan seks bebas, tetapi tidak melakukan apa-apa termasuk menasihatinya.

Dia yang keciciran sekolah berkata, keluarganya hanya buat tidak peduli setiap kali dia mengadu atau mendapatkan pandangan berkaitan sesuatu perkara berhubung masa depannya.

“Kerana tiada perhatian maka saya terus menjadikan Mat Rempit, dadah serta minuman keras sebagai penghibur. Setiap kali berkenalan dengan lelaki saya pasti mahu mereka membimbing saya ke jalan benar.

“Bagaimanapun, kesudahannya, saya hanya dijadikan objek pemuas nafsu,” katanya

sumber: kakisembang.com

You Might Also Like

1 comments

  1. ...kenapa amoi-amoi yang kekadang tiada didikan agama tidak tubuh mat rempit dan menjadikan Pelajaran dan Kerjaya sebagai tempat bergantung yang berlainan dgn adik kiter bergantung kuat kpd sex, alkohol, buang masa dan mempersalahkan kepada kekayaan serta kelemahan ibu bapa. Kenapa KEKUATAN di luar sana terlalu banyak tidak menjadi choice untuk dijadikan tempat bergantung malah mencari Kedurjanaan pula menjadi santapan? Ibu bapa mana yang sanggup melihat anak mereka rosak sebegini melainkan asuhan ibu bapa diabaikan...terkadang bebudak mcm ni asik menengking nasihat ibu bapa dan akhirnya ibu dan bapa ini telah tewas memperbetulkannya dan didapati budak ini memang 'jahat' maka lebih baik mereka biarkan anak mereka membentuk kehidupan dan kebahagian sendiri. Kenapa perkataan 'jahat' digunakan di sini...sebab tikar sembahyang terbentang luas di mana-mana tempat beribadah dan membabitkan maruah ibu bapa yang bersalah terhadap dirinya ...masih tidak sedar bahawa dirinya sendirinya lah yang BERSALAH.........

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad