Sahabat Que 'Silent Readers'

PANAS: ISU SEKOLAH SERI PRISTANA Yang MENGARAHKAN Murid BUKAN ISLAM Makan SERTA Berehat Di Dalam Bilik Mandi Dan Persalinan Pada BULAN RAMADAN | IBUBAPA BUAT LAPORAN POLIS (Laporan Polis DISERTAKAN)

7/23/2013 05:05:00 pm

PANAS: ISU SEKOLAH SERI PRISTANA Yang MENGARAHKAN Murid BUKAN ISLAM Makan SERTA Berehat Di Dalam Bilik Mandi Dan Persalinan Pada BULAN RAMADAN  | IBUBAPA BUAT LAPORAN POLIS (Laporan Polis DISERTAKAN) | Abe harap perkara ini dapat di siasat oleh pihak yang berwajib supaya masalah ini dapat diselesaikan.


Disini Abe kongsikan dengan korang Laporan Polis yang telah dimuatnaik ke laman sosial Facebook ibubapa murid yang terlibat iaitu Guneswari Kelly (klik link untuk baca rungutan dan lihat gambar). Di harapkan agar perkara ni dapat diselesaikan cepat.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Kalau korang nak baca lagi berita mengenai perkara ni, sila tekan SINI

You Might Also Like

1 comments

  1. Kalau betul apa yg terjadi maka Guru Besar sekolah itu memang betul2 bingai!!...walaupun arahan itu mungkin dilakukan oleh guru bingai yg lain!! Memang tak patut...memalukan Islam saja!!

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad